AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Da disse ikke er noen risikogruppe. Anonymkode: c462b...baf 2
Mezzosoprena Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da disse ikke er noen risikogruppe. Anonymkode: c462b...baf Skal vi se - smittespredning, og at vi ikke visste hvordan viruset oppførte seg i starten? Noe vi forsåvidt ikke helt vet enda, men vi vet LITT mer... Endret 24. april 2020 av Teatrica 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da disse ikke er noen risikogruppe. Anonymkode: c462b...baf Enig, samme med hytteforbudet, så utrolig idiotisk. Og fremdeles blir det «sett ned på» at folk bruker hyttene sine, pga. dette tøvet fra myndighetene sin side. Skulle de stengt noe, så skulle det vært aldershjemmene. Anonymkode: 7163f...53e 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, Teatrica skrev: Skal vi se - smittespredning? Forskning viser at av de få barn som smittes, så smitter barna utrolig få andre igjen. Anonymkode: 7163f...53e 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, Teatrica skrev: Skal vi se - smittespredning? Når de gamle ikke bryr seg, hvorfor da stenge skolene, for de eldre som alikavel sitter på kafe som vanlig ? Anonymkode: c462b...baf 3
Gjest Warrior Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 Nei det er ikke tull. Noen barn er også i risikogruppene. Samme med lærere, foreldrene til barna, tanter og onkler, besteforeldre, oldeforeldre osv. Det ble stengt for å unngå kraftig smittespredning.
Mezzosoprena Skrevet 24. april 2020 #8 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når de gamle ikke bryr seg, hvorfor da stenge skolene, for de eldre som alikavel sitter på kafe som vanlig ? Anonymkode: c462b...baf Det er da vitterlig forskjell på de som ikke gidder å bry seg (de får for min del bare ta den sjansen), men det er mange som bryr seg - og mange i risikogruppa som gjør så godt de kan... Men vi visste jo ikke så mye om dette viruset når det kom - jeg tror egentlig at alle tiltakene vil vise seg kanskje overdrevne om en stund - men jeg forstår at man ikke ville ta noen sjanser i starten. Det var jo ikke slik at bare skolene ble stengt, alt ble stengt. 1
Silva Pluvialis Skrevet 24. april 2020 #9 Skrevet 24. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da disse ikke er noen risikogruppe. Anonymkode: c462b...baf Nei, men disse kan igjen smitte foreldre og besteforeldre som kanskje selv er i risikosonen eller jobber i helsevesenet med noen som har skral helse. 1
Gjest Raggatusen Skrevet 24. april 2020 #10 Skrevet 24. april 2020 En uke har snart gått og 4 barnhager har fått smite . Steng ned norge
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #11 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, Gorilla skrev: Nei, men disse kan igjen smitte foreldre og besteforeldre som kanskje selv er i risikosonen eller jobber i helsevesenet med noen som har skral helse. Jeg skjønner ikke hvorfor skolene skal åpne. Nå vil jo mange dø. Kan vi ikke bare bruke av oljefondet. Ingen burde dø a corona i Norge, vi har råd til å redde alle! Anonymkode: 8452d...5ad
Outlander Skrevet 24. april 2020 #12 Skrevet 24. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Forskning viser at av de få barn som smittes, så smitter barna utrolig få andre igjen. Anonymkode: 7163f...53e Hvilken forskning?
Mezzosoprena Skrevet 24. april 2020 #13 Skrevet 24. april 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor skolene skal åpne. Nå vil jo mange dø. Kan vi ikke bare bruke av oljefondet. Ingen burde dø a corona i Norge, vi har råd til å redde alle! Anonymkode: 8452d...5ad Ingen burde dø av lungebetennelse eller blodforgiftning heller, men det er jo ikke akkurat penger som bestemmer om noen overlever eller dør av sykdom da... Endret 24. april 2020 av Teatrica 4
Anbefalte innlegg