AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Man skulle tro at mødrene kjente deg best, men det sårer meg at hun ikke vet mine gode egenskaper engang..når jeg snakker med hun er det som å snakke med en fremmed og veldig kleint. Jeg lagde mat idag og hun ble overrasket over at jeg klarte å snurre en bacon rundt en kyllingfilet... og sa at det visste hun ikke at jeg kunne🤦♀️🤦♀️ Jeg spurte hun spørsmål om meg og alt var feil! En ting om meg er at jeg er en utrolig overtenker , jeg tenker på alt det verste som kan skje og i minste detalj.. hun sier hele tiden om «hva om typen din bruker meg,» «hva om han flytter hjem til hjemlandet sitt» , og hun kan finne på å si at jeg ikke har så mange venner , og jeg har det. hun gjør alt bare værre og ødelegger humøret mitt hver dag... Jeg er trist av at hun oppfører seg sånn mot meg, jeg er voksen . Fyller 23 i år.. og hun spør meg aldri om å finne på ting alene med hun! Og når jeg spør finner hun på masse unnskyldinger . tenker å flytte ut snart men har ikke råd enda. Er moren min en narrsissist? Hun kan også si at jeg må dumpe typen min bare fordi kan kom for seint en gang. Og hun selv er gift med en mann som banker henne... Anonymkode: ff416...252
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Den siste opplysningen gjør at jeg tenker at hun jobber så hardt med å holde hodet sitt over vannet at hun dessverre ikke makter å gjøre ting hun vanligvis ville ha gjort. Voldelige forhold gjør noe med deg. Hva med at du og hun lager en "bli kjent" lek? At hun stiller deg spørsmål vedr typen din betyr ikke nødvendigvis at hun vil du skal dumpe han, men at hun er litt småbekymret for deg, slik en mor gjerne er. Du er 23 år, og du bor hjemme, da må du finne på triks som gjør det verdt det, og la henne vite at du ikke vil det skal være slik. Ang mannen som banker henne, ring politiet på han. Hver eneste gang. Anonymkode: 67784...928 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Hvorfor har du ikke råd til å flytte? Det er ikke all verden dyrt med et rom i et kollektiv, og i din alder så er det en flott livsstil. Flytt ut - bygg ditt eget liv. For jeg tenker at det nok ikke er sunt for deg som har vært voksen i 5 år å gå hjemme og tenke så mye på hva moren din gjør. Og så tenker jeg dette: en klok mann sa engang at de egenskaper som irriterer oss aller mest hos andre er de egenskaper vi selv har (og misliker i oss selv). Du beskriver en lett nevrotisk og kritisk mor som setter seg selv lavt og er veldig engstelig og som fordi hun er engstelig «hakker» på omgivelsene. og så beskriver du deg selv som en «overtenker». Så der er dere like, å overtenker er å være unødig engstelig. Og du misliker likheten - noe som er veldig naturlig, for dette er negative personlighetstrekk. Men nå vet du hvor «galt det kan gå». Så jobb med denne «overtenkingen» heller enn å fokusere så mye på din mor (som du ikke får gjort noe med). 1. flytt ut 2. fokuser på egne venner, studier og hobbyer. 3. bruk heller energien du nå bruker på å ergre deg over sider ved din mor på å unngå å bli som henne 4. ring politiet når mannen til din mor banker henne. Anonymkode: c7ad3...06a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 Kjære Ts, det betyr at du også bor med en voldelig mann? Som banker opp moren din? Du må ringe politiet og flytte ut så snart som mulig. Dette finnes ikke bra for deg ❤ Ellers er jeg uenig i det den kloke mannen sa. Man misliker ikke alltid det i andre som man også sliter med selv. Jeg har ingen sinneproblemer overhodet, men jeg mislikte sterkt min psykisk voldelige eks' raserianfall. Jeg misliker også at folk er utro, svindler og stjeler. Jeg gjør ingen av delene. Jeg misliker også pedofile overgrep, det betyr heller ikke at jeg har de tendensene selv. Anonymkode: 849b3...ebd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå