AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #61 Skrevet 25. april 2020 16 minutter siden, Zienna said: Man er da ikke på stranda for å ta seg ut? Selv går jeg på stranden når det blir for varmt og fordi jeg vil bade og sole meg. Da er det upraktisk med en badedrakt som dekker halve kroppen. Kropper finnes i alle fasonger og aldre. Selv er jeg 65+ og har absolutt ikke tenkt å slutte å bruke bikini av hensyn til andre. Kunne ikke vært mer enig. Er selv 65+. Anonymkode: 4fa41...5b9 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #62 Skrevet 25. april 2020 Vel, vel jeg steller meg som regel før jeg går ut, blant andre mennesker, om det er på stranden eller andre steder. Det har jeg inntrykk av at de fleste andre gjør også, uten at jeg er den største pynte dukka i denne verden. Pleier å dra en høvel over leggene, og under armene før jeg går ut blant folk i badedrakten min også. Skulle jeg bare være i egen hage hadde jeg kanskje ikke gidder det. Jeg har en aerobic trener som ikke shaver under armene, strøken dame, men synes ikke det er særlig stilig med skog under armene. Hun får gjøre som hun vil, men jeg hadde ikke gjort det. Anonymkode: 55407...55d 1
The Kitten Skrevet 25. april 2020 #63 Skrevet 25. april 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: På en offentlig badestrand må man ta hensyn til de andre! Anonymkode: 4963f...75a På en offentlig badestrand har alle like mye rett til å oppholde seg. Har du problemer med det må du la være å gå dit, eller skaffe deg en privat strand. 3
SPOCA Skrevet 25. april 2020 #64 Skrevet 25. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: På en offentlig badestrand må man ta hensyn til de andre! Anonymkode: 4963f...75a Hehe. Det skal du ha: du er morsom når du prøver å provosere. Men nei. Ingen tvinger en til å se på verken meg eller andre når de er på stranda. 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står hun bruker str 42/44 og er 175 cm høy. Anonymkode: 5f7ec...fa2 Jeg sikter ikke til hovedinnlegget.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #65 Skrevet 25. april 2020 Er 80 kg og 157 cm høy. Føler meg ikke vel i bikini, så bruker badedrakt. Anonymkode: fb603...43e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå