Gå til innhold

Går dere store damer i bikini?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen slike her?

Anonymkode: 9986b...496

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mora min på over 60 bruker bikini. Man kan bruke bikini på stranden uansett alder eller størrelse. Til og med uavhengig av kjønn om man er riktig modig.

Anonymkode: 28ec6...9d0

Jeg vet at mange gjør det, jeg velger å ikke gjøre det. Synest ikke det ser fint ut. 

Anonymkode: 55407...55d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Går i badedrakt. Den bikinien var fin. 

Funest ikke det ser bra ut med bikini på oss tykke. Om du er mindre enn henne er fubikke veldig tykk. Du kan fint ha den bikinien. 

Jeg bruker badedrakt, men det har også med alder å gjøre. Bikini passer ikke på mødre og på de over 30-40. 

Hæ?

Anonymkode: 4fa41...5b9

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hæ?

Sånne skrukke mager er ikke særlig stilig, en badedrakt dekker sånt.

Valker er heller ikke stilig, og det verste blir dekket av badedrakt. 

Går veldig fint å gå i badedrakt.

AnonymBruker
Skrevet

Ut ifra høyde og størrelse på bikinien modellen bruker er nok jeg ca like stor som henne. Bruker bikini, aldri badedrakt. Synes kroppen min er helt ok, har en elsker som forguder den, det hjelper på å få fine kommentarer. 

Anonymkode: 41ec7...c53

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får se en annen vei da, dersom vi møtes på stranda. Jeg kommer til å fortsette med å ha på meg det jeg vil, selv om jeg både har født barn og er over 40. Om noen ikke syns jeg ser bra ut? Vel, det bekymrer meg ikke videre. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Moonwalker skrev:

uansett hvilken størrelse jeg skulle være

Ja, men dette spørsmålet gjaldt til større kvinner. Ikke hva andre (slanke eller normalvektige) tenker/ikke tenker rundt dette.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Så alle mødre og de over 30-40 har skrukkete mage og valker?

Uansett kropp velger hver enkelt hva de vil ha på seg på stranden. Akkurat som du også velger hva du vil ha på deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at mange gjør det, jeg velger å ikke gjøre det. Synest ikke det ser fint ut. 

Du trenger ikke poste når du ikke har noe viselig å si. Spesielt når du rakker ned på andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Splittbinders said:

Du får se en annen vei da, dersom vi møtes på stranda. Jeg kommer til å fortsette med å ha på meg det jeg vil, selv om jeg både har født barn og er over 40. Om noen ikke syns jeg ser bra ut? Vel, det bekymrer meg ikke videre. 

Det er helt greit for meg. Folk må få gå som de vil. For meg må de tatovere hele kroppen om de så ønsker. Betyr ikke at jeg synest det er pent, eller vil gjøre det samme. 

Jeg har familiemedlem, venner og bekjente som går i bikini, uten at jeg bryr meg stort om det. Spørsmålet fra TS var til meg, om hva jeg gjør.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit for meg. Folk må få gå som de vil. For meg må de tatovere hele kroppen om de så ønsker. Betyr ikke at jeg synest det er pent, eller vil gjøre det samme. 

Jeg har familiemedlem, venner og bekjente som går i bikini, uten at jeg bryr meg stort om det. Spørsmålet fra TS var til meg, om hva jeg gjør.

Hihi. Der greide du å fornærme ennå en stor gruppe :) Man skal spise salaten, ikke stå å stampe i den.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hihi. Der greide du å fornærme ennå en stor gruppe :) Man skal spise salaten, ikke stå å stampe i den.

Det lover ikke godt for min badedrakt sesong med denne karantene greiene. Var på vei nedover i størrelse og vekt, og godt i gang med trening. Så ble alt stengt, så salat bør jeg få o meg mer av 🚲

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen slike her?

Denne damen lider jo av ekstrem fedme. 

Anonymkode: 5f7ec...fa2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går i badedrakt. Den bikinien var fin. 

Funest ikke det ser bra ut med bikini på oss tykke. Om du er mindre enn henne er fubikke veldig tykk. Du kan fint ha den bikinien. 

Jeg bruker badedrakt, men det har også med alder å gjøre. Bikini passer ikke på mødre og på de over 30-40. 

Jeg bruker 'bare' str 38. Jeg er en mamma på 31 år, så bikini passer ikke meg da😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne damen lider jo av ekstrem fedme. 

Ja, men noen (som jeg) synes det er fint. Er det helt utenkelig at noen i denne tråden er i samme størrelse, mener du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske normalvektig, før var jeg tynn, og fortsatt ukomfortabel i bikini. Har ikke det største eksponeringsbehovet og går helst med mer klær for jeg er fortsatt redd for å bli kritisert eller sikla på for den saks skyld. Vil ha kroppen min i fred! 😐

Anonymkode: 4f523...32d

• Liker 1
Skrevet

Er ikke stor. Har normal vekt. Digger å se folk på stranda i alle størrelser. Jeg bor i en liten by der alle kjenner alle. Alle går på stranda på sommeren og koser seg med barna sine, venner og familie i ALLE str. Ingen bryr seg. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker 'bare' str 38. Jeg er en mamma på 31 år, så bikini passer ikke meg da😂

Mamma på 31 år og str 38 her også.. Får vel gå å handle badedrakt asap 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank... Går ikke i bikini annet enn i "syden". 

Anonymkode: 99fa5...6ce

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant et bilde på Ellos :) dama er pen synes jeg, jeg er mindre (dog ikke tynn). Jeg hater gå i bikini selv i svømmehall, og badedrakt. Er dere komfortabel i badetøy? Må man grunnleggende elske kroppen og valkene sine for å gå kledt såpass lettkledd? 

Screenshot_20200424_183339_com.facebook.katana.jpg

Wow hun var veldig pen. Er hun feit liksom? Nope.

Anonymkode: 6acb8...900

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...