Gå til innhold

Går dere store damer i bikini?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant et bilde på Ellos :) dama er pen synes jeg, jeg er mindre (dog ikke tynn). Jeg hater gå i bikini selv i svømmehall, og badedrakt. Er dere komfortabel i badetøy? Må man grunnleggende elske kroppen og valkene sine for å gå kledt såpass lettkledd? 

Screenshot_20200424_183339_com.facebook.katana.jpg

Anonymkode: 5f7ec...fa2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun ser flott ut! 

Anonymkode: df157...e82

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Bader ikke I det hele tatt offentlig. Folk er for slemme. Har ikke selvtillit til å takle kommentarer og snikfotografering. 

Anonymkode: 24fb4...d92

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Selv på 169 kg gikk jeg i bikini :)

Anonymkode: c0b77...46e

• Liker 10
Skrevet

Oi, synes ikke var *så* stor jeg da men. Men ja, jeg er vel på hennes størrelse eller litt mindre (42/44-ish), og ja, jeg går i bikini. Gjorde det også da jeg var størrelse 56 og 166 kg.

Det handlet vel ikke om at jeg elsket kroppen min så mye, men heller det at det var jeg ville gå i. Det var komfortabelt rett og slett. 

Så nei. Man må ikke genuint elske alle sine valker, men jeg tenker at man har godt av å se mennesker i alle størrelser og fasonger. ;) 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ja :) føler meg hverken pen eller komfortabel, men enda verre i badedrakt og jeg elsker å bade + det er grusomt varmt av og til så må lufte meg 😅 orker ikke bry meg om hva andre mener, da må jeg jo sitte inne å svette bort hele sommeren 🙄

Anonymkode: 0394d...43b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en BMI på 21,6 og føler meg ikke vel i bikini pga stor mage, store lår og stor rumpe.  hadde jeg hatt en BMI som var mye høyere tror jeg  jeg hadde latt vær og kanskje heller brukt noe mer dekkende på stranda.  Jeg er forfengelig, derfor holder jeg meg noenlunde slank. 

Anonymkode: e92a2...49d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske overvektig og har ikke noe problemer med å gå i bikini 🙂Vil egentlig ikke si at jeg er komfortabel i min egen kropp, men det har bare blitt noe jeg har "blitt vandt med", så stenger det ute og tenker  ikke på det når jeg er på stranden eller svømmehallen.

Anonymkode: 81a3b...48f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun var da ikke stor. Jeg er mindre enn modelen og går ikke i bikini eller badedrakt., føler meg uvel. 

Anonymkode: eb50d...78e

Skrevet

Jeg gjør det fordi datteren min elsker å være i badeland og vil ikke nekte henne pga av mine komplekser. For min del handler det ikke så mye om størrelse, men det er kroppsformen min som er problemet. Dvask mamma-mage og store pupper og mindre underkropp. Ikke noe jeg vil vise frem akkurat.. hadde jeg vært større enn jeg er nå med flott timeglassfigur skulle jeg gjerne gått stolt i bikini! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Damen på bildet er på samme størrelse som meg (jeg har vært enda større også), og jeg har alltid gått i bikini på stranda/ bassengområder. Det er egentlig ingen som bryr seg om hvordan du ser ut, alle er så opptatt med å finne feil på seg selv.... 

Anonymkode: c0dad...6f6

• Liker 3
Skrevet

Jeg har lyst. Jeg har som mål å bli mer selvsikker, og da skulle jeg ønske jeg også klarte gå i bikini.

Skrevet

Syns ikke at dama på bildet ser spesielt stor ut. Flotte former 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes store damer er finest i bikini, gjerne sammen med en sarong eller lignende. Badedrakter ser ofte ut som man prøver å skjule noe, og det kan man jo ikke i badetøy. Solbrent fett er finere en melkehvit fett. Alt dette gjelder egentlig for alle damer. Jeg er selv dame som vil ned noen kg og har brukt sort badedrakt med rynker over magen.... Jeg lurte verken meg selv eller andre. Nå er det bikini i glade farger.

Anonymkode: 28ec6...9d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

.... Rettelse fra innlegget over solBRUNT ikke solbrent....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Størrelse 48 her. 40-50 kg overvektig. Går i bikini. Elsker ikke kroppen min men elsker å bade å sole. Vil ikke ha masse klær på meg på stranden. Jeg ser alle typer kropper på stranden, kunne ikke brydd meg mindre. Folk må slutte å bry seg så mye om hva andre kanskje tenker. 

Anonymkode: 1eb7d...fd9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Går i badedrakt. Den bikinien var fin. 

Funest ikke det ser bra ut med bikini på oss tykke. Om du er mindre enn henne er fubikke veldig tykk. Du kan fint ha den bikinien. 

Jeg bruker badedrakt, men det har også med alder å gjøre. Bikini passer ikke på mødre og på de over 30-40. 

Anonymkode: 55407...55d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 164 cm, 110 kilo og en størrelse 50. Går i bikini så fort jeg får mulighet 😂 jeg elsker å sole meg, da funker badedrakt dårlig 

Anonymkode: 64aa6...c74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Går i badedrakt. Den bikinien var fin. 

Funest ikke det ser bra ut med bikini på oss tykke. Om du er mindre enn henne er fubikke veldig tykk. Du kan fint ha den bikinien. 

Jeg bruker badedrakt, men det har også med alder å gjøre. Bikini passer ikke på mødre og på de over 30-40. 

Anonymkode: 55407...55d

Mora min på over 60 bruker bikini. Man kan bruke bikini på stranden uansett alder eller størrelse. Til og med uavhengig av kjønn om man er riktig modig.

• Liker 9
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...