Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er det noen her som bruker denne parfymen? 

Jeg er veldig sensitiv imot lukt, er ikke  mange parfymer jeg tåler lukta av, jeg blir rett og slett uvel av det meste. Jeg har siden ungdomsårene bruket den grønn/turkise Ralph lauren parfymen, og har vært veldig fornøyd med den. Nå er jeg så lei av den, og har lenge ønsket meg en annen duft. Jeg googlet litt rundt, og kom altså over denne aquolina'en. Jeg har lest så mange positive tilbakemeldinger på denne, at jeg bare måtte bestille den for å prøve. Så nå venter jeg på at den skal komme i posten, og jeg håper inderlig den står til forventningene mine 🤤😁

Anonymkode: 56f2d...851

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den lukter tiåring som har fått sin første parfyme. Man lukter at den koster en hundrelapp. 

Anonymkode: 8e7c9...d02

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den lukter tiåring som har fått sin første parfyme. Man lukter at den koster en hundrelapp. 

Anonymkode: 8e7c9...d02

Har lest at noen mener det, mens veldig mange andre mener at den lukter spennende, lekent og bare deilig. Og at det er den parfymen de har fått mest positiv oppmerksomhet rundt når de bruker den, unge, som voksene. Jeg gleder meg iallefall til å prøve den. I værste fall blir den gitt videre til min niese som er 14 år 😉😂

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere med erfaring her? 😁

Ts

Skrevet

Den hadde jeg for noen år siden. Digget den parfymen! :) syns den luktet friskt og søtt, men ikke sånn tung søtt, om du skjønner hva jeg mener. Herlig duft :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Måneskinn skrev:

Den hadde jeg for noen år siden. Digget den parfymen! :) syns den luktet friskt og søtt, men ikke sånn tung søtt, om du skjønner hva jeg mener. Herlig duft :)

Akkurat det jeg håper på 👌 gleder meg til å teste, trenger virkelig å finne min nye signatur duft 😁

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...