Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Nybegynner med Lifesum. Ser at man kan legge inn søvn, men er det egentlig nødvendig? Hva gjør dere? 

Anonymkode: 3bfa9...44a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Lifesum, men fører ikke inn søvn. 

Visste ikke at det gikk an en gang 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Visste heller ikke at det gikk an, så nei. 

Anonymkode: 58ef1...06b

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Under "aktiviteter" ligger "sleeping" hvor man kan legge inn antall minutter søvn. Man brenner jo kalorier når man sover, men er fortsatt usikker på om jeg skal legge det inn eller ikke 🤷‍♀️ Teller i hovedsak karbohydrater, så kaloriene er for så vidt ikke så farlig, men har blitt litt bevisst på det allikevel 😜

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Under "aktiviteter" ligger "sleeping" hvor man kan legge inn antall minutter søvn. Man brenner jo kalorier når man sover, men er fortsatt usikker på om jeg skal legge det inn eller ikke 🤷‍♀️ Teller i hovedsak karbohydrater, så kaloriene er for så vidt ikke så farlig, men har blitt litt bevisst på det allikevel 😜

Høres litt unødvendig ut. I tillegg er det jo ganske vanskelig å vite nøyaktig hvor mye man har sovet. Smartklokker oppgir et tall, men så vidt jeg vet er ikke det særlig pålitelig teknologi. 

Anonymkode: 58ef1...06b

Skrevet

Ser ingen grunn til å legge inn søvn. Man bruker neppe MER energi på søvn enn på å sitte og vegetere i sofaen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...