Gå til innhold

Hvis du hadde god råd. Hadde du gått for denne leiligheten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

men hvorfor er denne så dyr?😳 det er jo fortsatt en leilighet, i en blokk, og ikke akkurat Aker Brygge?!

Anonymkode: 68f18...5ad

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har kjøpt dyrere boligere enn det, men jeg hadde ikke kjøpt en leilighet til den prisen. Kjøkkenet tiltalte meg absolutt ikke, og oppi den prisklassen så gidder jeg ikke å pusse opp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne absolutt ikke tenkt meg å ha en så stor leilighet, den er faktisk 120 m2 for stor for meg 😄  Jeg bor på 42 m2 og synes jeg har det helt topp, men hadde ikke sagt nei til noe a là den terassen da 😎

Anonymkode: 74342...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ha trivdes der.  Vet ikke om jeg ville kjøpt den for 18 mill,  men likte leiligheten, terrassen og utsikten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Helt feil beliggenhet, foretrekker å bo i Oslo, og hadde aldri kjøpt noe som var så dyrt. Helt vill pris.

Leiligheten er heller ikke i min stil, så det ville heller ikke passet meg så godt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men hvorfor er denne så dyr?😳 det er jo fortsatt en leilighet, i en blokk, og ikke akkurat Aker Brygge?!

Anonymkode: 68f18...5ad

Ville heller bodd der enn på Aker Brygge! Hadde ikke orket utelivstøy på Aker Brygge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, hadde aldri kjøpt en leilighet til den prisen. Måtte vært en enebolig.

Anonymkode: ebb38...eae

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe ønske om å bosette meg i Asker, så nei.

Anonymkode: 425e9...2bd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ble kjøpt for 16 490 000 for 2 år siden. Ambisiøs prisstigning altså... Syntes ikke den var særlig imponerende til den prisen. Og hvorfor har tidligere eier bare bodd der i 2 år? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, til den prisen kan jeg finne mye som frister mer, både når det gjelder beliggenhet, planløsning og utseende. Hverken kjøkken eller bad var særlig imponerende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg føler meg ikke hjemme i Asker, selv om det er en fin adresse for de som vil brife litt og flytte til vestkanten.

Anonymkode: ee5a0...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, altflyter skrev:

Den ble kjøpt for 16 490 000 for 2 år siden. Ambisiøs prisstigning altså... Syntes ikke den var særlig imponerende til den prisen. Og hvorfor har tidligere eier bare bodd der i 2 år? 

Kanskje samlivsbrudd?

Anonymkode: ee5a0...911

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker leilighet, mye bilder av uteområdet så tydeligvis de fokuserer på det. Synes prisen var latterlig høy

Anonymkode: cbcc4...0a1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...