Gå til innhold

Superoppuserne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Koser meg så mye med suoeroppuserne nå. Flere som liker de?

Mange flotte hun. Hadde vært spennende med et gjensyn med husene/familiene.

Noen som vet hvorfor det ikke ble sessong 3? Men de virker jo litt mer slitne i sesong 2 da.. 

Anonymkode: 8ca26...5f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uten at jeg vet, så tipper jeg at de sliter med å finne deltakere så vil bruke så mye penger på et oppussingsprosjekt de ikke har noe kontroll på. Søsteren til en jeg kjenner var med der, og selv om resultatet var bra, så kostet det MYE penger. 

Anonymkode: d1e73...025

• Liker 2
Skrevet

Men jeg trodde alt på superoppusserne var sponset jeg? Og at de fikk det gratis.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten at jeg vet, så tipper jeg at de sliter med å finne deltakere så vil bruke så mye penger på et oppussingsprosjekt de ikke har noe kontroll på. Søsteren til en jeg kjenner var med der, og selv om resultatet var bra, så kostet det MYE penger. 

Anonymkode: d1e73...025

De fikk jo oppussingen gratis?

Anonymkode: 15609...553

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fikk jo oppussingen gratis?

Nei, de må betale. De får vel litt 'på kjøpet', men de betaler det aller meste av hva det koster. 

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Nei, de må betale. De får vel litt 'på kjøpet', men de betaler det aller meste av hva det koster. 

Å? Har hørt de fikk det gratis. Hadde jeg hatt hus og kunne melde meg på så hadde jeg lett gjort det. Regner med man har ganske mye medbestemmelsesrett på planleggings- og tegnestadiet, da deltagerne alltid sier de ønsker seg den planløsningen de har fått og arkitekten sier hun lager hjem som de aktuelle folka kan trives i i lang tid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...