AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Lysene i prøverom er jo helt forferdelig, man ser jo ikke ut. Hvorfor bruker de sånnt lys, trodde de ville selge varer jeg😳 Anonymkode: 9c2ee...b1f 19
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Helt enig, det funker mot sin virkning 😂 Anonymkode: 93fb2...2af 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Helt enig, det funker mot sin virkning 😂 Anonymkode: 93fb2...2af Eller mot sin hensikt, som man gjerne sier. Anonymkode: ccffe...0ae 13
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 Synes noen speil er rare også. Hvorfor ikke bruke penger på gode lys og gode speil når du selger klær? 🤡 Anonymkode: 79a3f...e45 7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 Hehe, enig. Tror at noe vil se bra ut, kommer inn i prøverommet, og speilet bare "Hey stygga!" 😂🙈 Anonymkode: 77fe9...f7b 15
Blingblingtahei Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 Omtrent som å sitte i frisørstolen.. 12
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #7 Skrevet 27. april 2020 Har slutta helt å prøve klær i butikker. Sier at plaggene jeg ikke er bombesikker på at passer er en gave i kassa for å sikre meg at jeg kan bytte plaggene om de ikke passer (noen butikker er så ekle på det der og godtar ikke kun kvittering, hmf!), også prøver jeg dem i ro og mak hjemme. Passer de ikke, drar jeg tilbake og bytter eller får en tilgodelapp. Klarer ikke finne bukser som passer i butikker og blir bare trist og lei hver gang jeg prøver, så jeg pleier ofte å gjøre det sånn med bukser. Synes det er mye mer behagelig og mindre stressende, også synes jeg det er lettere å få bukser jeg er litt usikker på til å kunne funke når jeg kan prøve dem sammen med klærne jeg har hjemme fra før. Plutselig ble en litt rar bukse veldig kul, for den passa perfekt med en skjorte jeg hadde i skapet! Anonymkode: 4c1f5...5a8 1
j23 Skrevet 28. april 2020 #8 Skrevet 28. april 2020 Ikke meninga å kuppe tråden eller spore veldig av, men et spørsmål: Er prøverommene i butikkene åpnet igjen? Vet at de ble stengt i mars, men lenge siden jeg har vært i noen butikker nå. Tenkte kanskje de er åpna pga spørsmålet dukket opp her nå?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. april 2020 #9 Skrevet 28. april 2020 (endret) Enig, og slik er det hos frisøren også, som en annen på pekte. Skjønner ikke greia. Endret 28. april 2020 av AthenaRavenLuna
GulSitron Skrevet 28. april 2020 #10 Skrevet 28. april 2020 I prøverom ser jeg ut som ei dundre på 140kg. Men størrelse small passer, da. 3
GulSitron Skrevet 28. april 2020 #11 Skrevet 28. april 2020 18 minutter siden, Catalina Culès skrev: Enig, og slik er det hos frisøren også, som en annen på pekte. Skjønner ikke greia. Føler jeg ser ut som en slagpasient med den kappa på. 😅 Og at hele meg er skeiv.. Var hos en lærling sist jeg klippet meg og hun sa sånn skikkelig oppgitt "Hvis du bare kunne gjort sånn!" *rette på hele meg sånn at jeg satt ubehagelig og skeivt*
j23 Skrevet 30. april 2020 #12 Skrevet 30. april 2020 På 28.4.2020 den 12.16, j23 skrev: Ikke meninga å kuppe tråden eller spore veldig av, men et spørsmål: Er prøverommene i butikkene åpnet igjen? Vet at de ble stengt i mars, men lenge siden jeg har vært i noen butikker nå. Tenkte kanskje de er åpna pga spørsmålet dukket opp her nå? Ingen som vet om butikker har åpne prøverom eller ikke nå?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #13 Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, j23 skrev: Ingen som vet om butikker har åpne prøverom eller ikke nå? Var og lette etter en genser for en ukes tid siden, de hadde da åpne prøverom på de butikkene jeg var innom. De hadde sperret av noen av rommene bare på den ene butikken. Anonymkode: be26a...f02
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #14 Skrevet 30. april 2020 4 minutter siden, j23 skrev: Ingen som vet om butikker har åpne prøverom eller ikke nå? Det varierer nok fra butikk til butikk, og fra sted til sted. Hvorfor ikke ringe butikken og spørre? Her kan vi ikke svare. Anonymkode: 2c1ef...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #15 Skrevet 30. april 2020 On 4/27/2020 at 1:51 PM, AnonymBruker said: Har slutta helt å prøve klær i butikker. Sier at plaggene jeg ikke er bombesikker på at passer er en gave i kassa for å sikre meg at jeg kan bytte plaggene om de ikke passer (noen butikker er så ekle på det der og godtar ikke kun kvittering, hmf!), også prøver jeg dem i ro og mak hjemme. Passer de ikke, drar jeg tilbake og bytter eller får en tilgodelapp. Klarer ikke finne bukser som passer i butikker og blir bare trist og lei hver gang jeg prøver, så jeg pleier ofte å gjøre det sånn med bukser. Synes det er mye mer behagelig og mindre stressende, også synes jeg det er lettere å få bukser jeg er litt usikker på til å kunne funke når jeg kan prøve dem sammen med klærne jeg har hjemme fra før. Plutselig ble en litt rar bukse veldig kul, for den passa perfekt med en skjorte jeg hadde i skapet! Anonymkode: 4c1f5...5a8 Det går an å spørre. De fleste butikker har X dagers åpent kjøp, eller lar deg deponere om du ønsker det. Dette er ikke noen rett du har da men noe mange butikker tilbyr, iallfall om man spør Om de sier nei til det kan du spørre om byttemuligheter og byttelapp. Nesten alle butikker som ikke har åpent kjøp eller om du skal bytte utover åpent-kjøp-dagene vil at du skal ha byttelapp for bytting, trenger ikke si det skal være en gave bare spør om å få med byttelapp. Anonymkode: 25975...ba2 1
IkkeAnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #16 Skrevet 30. april 2020 Derfor pleier jeg heller bare kjøpe det som ser fint ut, for så å prøve det hjemme. Kan jo alltids returnere det. Sånn sett er hjemmebestilling med gratis frakt og retur helt perfekt!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #17 Skrevet 30. april 2020 Jeg har forresten vært i butikker med dempet belysning i prøverom og det er jo superirriterende det også, for man vil jo kunne se klærne og seg selv ordentlig... Anonymkode: 25975...ba2 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #18 Skrevet 30. april 2020 Bestiller stort sett bare klær på nett, da slipper en det problemet. Anonymkode: 2cd77...513
applestories Skrevet 30. april 2020 #19 Skrevet 30. april 2020 På 28.4.2020 den 12.16, j23 skrev: Ikke meninga å kuppe tråden eller spore veldig av, men et spørsmål: Er prøverommene i butikkene åpnet igjen? Vet at de ble stengt i mars, men lenge siden jeg har vært i noen butikker nå. Tenkte kanskje de er åpna pga spørsmålet dukket opp her nå? De var åpne på nærmeste kjøpesenter i forrige uke. Var ikke klar over at de var stengt noen steder. Tenkte ikke over det før en mann spurte om lov. Så da at de hadde sperret av de to prøverommene i herreavdelingen og det borterste av de fire i dameavdelingen. Akkurat som med matbutikker med kortere åpningstider, sliter jeg her med å skjønne logikken i å ha folk på et mindre område/kortere tidsrom. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #20 Skrevet 30. april 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forresten vært i butikker med dempet belysning i prøverom og det er jo superirriterende det også, for man vil jo kunne se klærne og seg selv ordentlig... Anonymkode: 25975...ba2 Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan bruke normalt lys... Anonymkode: 9c2ee...b1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå