Gå til innhold

Hvorfor bruker de sånn belysning som gjør at man vil takke for seg??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lysene i prøverom er jo helt forferdelig, man ser jo ikke ut. Hvorfor bruker de sånnt lys, trodde de ville selge varer jeg😳

Anonymkode: 9c2ee...b1f

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, det funker mot sin virkning 😂

Anonymkode: 93fb2...2af

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Helt enig, det funker mot sin virkning 😂

Anonymkode: 93fb2...2af

Eller mot sin hensikt, som man gjerne sier.

Anonymkode: ccffe...0ae

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Synes noen speil er rare også. Hvorfor ikke bruke penger på gode lys og gode speil når du selger klær? 🤡

Anonymkode: 79a3f...e45

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, enig. Tror at noe vil se bra ut, kommer inn i prøverommet, og speilet bare "Hey stygga!" 😂🙈

Anonymkode: 77fe9...f7b

• Liker 15
Skrevet

Omtrent som å sitte i frisørstolen.. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Har slutta helt å prøve klær i butikker. Sier at plaggene jeg ikke er bombesikker på at passer er en gave i kassa for å sikre meg at jeg kan bytte plaggene om de ikke passer (noen butikker er så ekle på det der og godtar ikke kun kvittering, hmf!), også prøver jeg dem i ro og mak hjemme. Passer de ikke, drar jeg tilbake og bytter eller får en tilgodelapp.

Klarer ikke finne bukser som passer i butikker og blir bare trist og lei hver gang jeg prøver, så jeg pleier ofte å gjøre det sånn med bukser. Synes det er mye mer behagelig og mindre stressende, også synes jeg det er lettere å få bukser jeg er litt usikker på til å kunne funke når jeg kan prøve dem sammen med klærne jeg har hjemme fra før. Plutselig ble en litt rar bukse veldig kul, for den passa perfekt med en skjorte jeg hadde i skapet!

Anonymkode: 4c1f5...5a8

• Liker 1
Skrevet

Ikke meninga å kuppe tråden eller spore veldig av, men et spørsmål: Er prøverommene i butikkene åpnet igjen? Vet at de ble stengt i mars, men lenge siden jeg har vært i noen butikker nå. Tenkte kanskje de er åpna pga spørsmålet dukket opp her nå? :)

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Enig, og slik er det hos frisøren også, som en annen på pekte. Skjønner ikke greia.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

I prøverom ser jeg ut som ei dundre på 140kg. Men størrelse small passer, da. 

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Enig, og slik er det hos frisøren også, som en annen på pekte. Skjønner ikke greia.

Føler jeg ser ut som en slagpasient med den kappa på. 😅
Og at hele meg er skeiv.. 

Var hos en lærling sist jeg klippet meg og hun sa sånn skikkelig oppgitt "Hvis du bare kunne gjort sånn!" *rette på hele meg sånn at jeg satt ubehagelig og skeivt*

Skrevet
På 28.4.2020 den 12.16, j23 skrev:

Ikke meninga å kuppe tråden eller spore veldig av, men et spørsmål: Er prøverommene i butikkene åpnet igjen? Vet at de ble stengt i mars, men lenge siden jeg har vært i noen butikker nå. Tenkte kanskje de er åpna pga spørsmålet dukket opp her nå? :)

Ingen som vet om butikker har åpne prøverom eller ikke nå?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, j23 skrev:

Var og lette etter en genser for en ukes tid siden, de hadde da åpne prøverom på de butikkene jeg var innom. De hadde sperret av noen av rommene bare på den ene butikken.

Anonymkode: be26a...f02

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, j23 skrev:

Det varierer nok fra butikk til butikk, og fra sted til sted. Hvorfor ikke ringe butikken og spørre? Her kan vi ikke svare. 

Anonymkode: 2c1ef...4e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/27/2020 at 1:51 PM, AnonymBruker said:

Har slutta helt å prøve klær i butikker. Sier at plaggene jeg ikke er bombesikker på at passer er en gave i kassa for å sikre meg at jeg kan bytte plaggene om de ikke passer (noen butikker er så ekle på det der og godtar ikke kun kvittering, hmf!), også prøver jeg dem i ro og mak hjemme. Passer de ikke, drar jeg tilbake og bytter eller får en tilgodelapp.

Klarer ikke finne bukser som passer i butikker og blir bare trist og lei hver gang jeg prøver, så jeg pleier ofte å gjøre det sånn med bukser. Synes det er mye mer behagelig og mindre stressende, også synes jeg det er lettere å få bukser jeg er litt usikker på til å kunne funke når jeg kan prøve dem sammen med klærne jeg har hjemme fra før. Plutselig ble en litt rar bukse veldig kul, for den passa perfekt med en skjorte jeg hadde i skapet!

Anonymkode: 4c1f5...5a8

Det går an å spørre. De fleste butikker har X dagers åpent kjøp, eller lar deg deponere om du ønsker det. Dette er ikke noen rett du har da men noe mange butikker tilbyr, iallfall om man spør :) Om de sier nei til det kan du spørre om byttemuligheter og byttelapp. Nesten alle butikker som ikke har åpent kjøp eller om du skal bytte utover åpent-kjøp-dagene vil at du skal ha byttelapp for bytting, trenger ikke si det skal være en gave bare spør om å få med byttelapp.

Anonymkode: 25975...ba2

• Liker 1
Skrevet

Derfor pleier jeg heller bare kjøpe det som ser fint ut, for så å prøve det hjemme. Kan jo alltids returnere det. Sånn sett er hjemmebestilling med gratis frakt og retur helt perfekt!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forresten vært i butikker med dempet belysning i prøverom og det er jo superirriterende det også, for man vil jo kunne se klærne og seg selv ordentlig...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bestiller stort sett bare klær på nett, da slipper en det problemet. 

Anonymkode: 2cd77...513

Skrevet
På 28.4.2020 den 12.16, j23 skrev:

De var åpne på nærmeste kjøpesenter i forrige uke. Var ikke klar over at de var stengt noen steder.

Tenkte ikke over det før en mann spurte om lov. Så da at de hadde sperret av de to prøverommene i herreavdelingen og det borterste av de fire i dameavdelingen.

Akkurat som med matbutikker med kortere åpningstider, sliter jeg her med å skjønne logikken i å ha folk på et mindre område/kortere tidsrom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har forresten vært i butikker med dempet belysning i prøverom og det er jo superirriterende det også, for man vil jo kunne se klærne og seg selv ordentlig...

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan bruke normalt lys...

Anonymkode: 9c2ee...b1f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...