Tiit Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 Noen som har erfaringer fra ulike familieparker, og kan si noe om hvem som er best etter egen vurdering? Vi har barn på 5 og 8 år, og skal suse litt rundt i Norge i år. Det vi går etter er gode fellesopplevelser, ikke så veldig mye karuseller og sånt.
Gjest Xavia Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 Dere MÅ besøke Dyreparken i Kristiansand!!! Absolutt den beste parken vi har vært i. http://www.dyreparken.com/ Kristiansand er en nydelig sommerby å feriere i!
Tiit Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2005 Flaks da :-) Vi har tenkt å besøke dem begge! Har bestilt i Kr. sand til og med, så den er "banka".
Charmina Skrevet 23. juni 2005 #6 Skrevet 23. juni 2005 Dere MÅ besøke Dyreparken i Kristiansand!!! Absolutt den beste parken vi har vært i. http://www.dyreparken.com/ Kristiansand er en nydelig sommerby å feriere i! Helt enig - her kan man kose seg i dagevis uten å bli lei synes jeg
Gjest Leola Skrevet 23. juni 2005 #8 Skrevet 23. juni 2005 Har bare vært i Dyreparken i Kr.sand, Kongeparken og Tusenfryd og må si at Dyreparken i Kristiansand er det absolutt kjekkeste stedet. Det er et sted som gir meg skikkelig feriestemning :-)
-Fisken- Skrevet 23. juni 2005 #10 Skrevet 23. juni 2005 Hunderfossen Enig. Når vi først snakker om hunderfossen, må jeg skryte litt å si at onkelen min var med på å bygge det store trollet Dyreparken i Kristiansand er jo også veldig fin.
Gjest -Tone- Skrevet 24. juni 2005 #11 Skrevet 24. juni 2005 Enig. Når vi først snakker om hunderfossen, må jeg skryte litt å si at onkelen min var med på å bygge det store trollet Min også!
Gjest Kosepia I.I Skrevet 29. juni 2005 #12 Skrevet 29. juni 2005 Hunderfossen er vistnok primært for familier med små barn, vet ikke hvor mye det er å gjøre for det eldste barnet deres der. Dyreparken MÅ man bare besøke, gjerne sommer og vinter. Helt fantastisk! (Nå er jeg fan av tigerene da... etter et ganske spesielt møte med de i desember for et par år siden). Tusenfryd: mye karuseller for store og små, noe som er veldig moro dersom man liker det! Har også et lite badebasseng og noen sklier. Bø i Sommarland: Vann, vann og mere vann! Yndet sted for badenymfer! Kjempefint på solfylte dager! ellers tror jeg ikke at jeg har vært i noen.
Gjest gjestekimmi Skrevet 29. juni 2005 #13 Skrevet 29. juni 2005 stemmer i for hunderfossen jeg og. liksom mye roligere der enn andre parker, syntes jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå