AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Hvorfor driver autister å henger seg opp i alle ting hele tiden? Alt det de oppfatter som feil og urettferdig blir de aldri ferdig med. Selv flere år etter hendelser de mener er feil så bærer de nag. Hva er feil i hjernen dems egentlig? Anonymkode: e8114...285
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Kjenner ingen med autisme som er sånn Anonymkode: 84fdd...1dc
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjenner ingen med autisme som er sånn Anonymkode: 84fdd...1dc Hvor mange autister kjenner du egentlig? Anonymkode: e8114...285 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 Hakk i plata. Vet om en som ble slått ned 15 år etter han stjal en lekefigur fra en autist han gikk i klasse med. Anonymkode: 8d247...00e 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 Jeg er litt sånn, jeg henger meg ikke opp i alt, men i ting jeg ser på som urettferdig og hvis noen har misforstått meg. Det plager meg veldig, og jeg blir ikke ferdig med det. Jeg er snart 50 og er enda ikke ferdig med en ting som skjedde på barneskolen. Jeg vet ikke hvorfor, kanskje har det noe med evnen til detaljfokus og fordypning som har dårlige sider også. Anonymkode: aff7b...8f0 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 Jeg har Asperger syndrom. Jeg vet ikke hva det er med hjernen min som gjør det, men jeg kan få oppheng ja. Ikke sånn at jeg går og kverner på småting fra lang tid tilbake, sett bort fra traumer jeg sliter med, men jeg kan henge meg opp i detaljer rundt en situasjon og dermed miste fokuset på det hele bilde. Når jeg får slike oppheng i terapien så styrer behandler meg på rett kurs igjen. Jeg sliter med å legge såre og vonde ting bak meg. Det er mye som preger meg den dag i dag. Jeg har ikke klart å legge vekk naget jeg bærer ovenfor de som mobbet meg. Eller han som mishandlet meg, men det ser jeg ikke på som oppheng. Hvis jeg møter noen av disse så gir jeg derimot ikke uttrykk for det på noen måte. Anonymkode: c6cf1...973 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #7 Skrevet 25. april 2020 Jeg husker jeg det var en autist (asperger) i klassen på barneskolen, og han kunne finne på å helt uten forvarsel slå noen som hadde sagt noe stygt til han uka før liksom. Anonymkode: e8114...285
Cinnamondiva Skrevet 25. april 2020 #8 Skrevet 25. april 2020 Vel, noen får mer hang ups enn andre, du kan sikkert hjelpe den personen å komme ut sv hang upen
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #9 Skrevet 25. april 2020 Det er helt normalt for autister å ha hangups. Jeg har en med Asperger i nær familie og han har til enhver til en spesiell hobby som han blir ekstremt opptatt av og holder på med dette hele tiden. En periode var det å ta forskjellige bussruter rundt i byen, han satt på bussen i 5-6 timer hver dag. Nå har han en mer "normal" hobby og kan absolutt alt om denne tingen. Anonymkode: f41b0...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå