Gå til innhold

Utsetter fristen for tilbakebetaling: – Svært skuffet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Raggatusen
Skrevet

Vi har vært nødt til å ta en avveining på dette. Slik som situasjonen er for selskapene, ville de rett og slett gått over ende om de måtte betalt tilbake innen 14 dager, sier Ropstad. Skal norske folk miste sine pengene sine..

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Raggatusen skrev:

Vi har vært nødt til å ta en avveining på dette. Slik som situasjonen er for selskapene, ville de rett og slett gått over ende om de måtte betalt tilbake innen 14 dager, sier Ropstad. Skal norske folk miste sine pengene sine..

Men hva er egentlig alternativet? Går de over ende, må man stelle seg i kø i konkursboet bak kreditorer, banker, aksjonærer, obligasjonseiere osv.

Anonymkode: 52a66...e87

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jepp - går selskapene konkurs, vil ikke kundene få en eneste krone igjen.

Anonymkode: b2412...bef

• Liker 2
Skrevet

Håper bare det er et rettferdig "køsystem". Vi har ventet på tilbakemelding fra Norwegian i over en måned. Nå så jeg mange i USA saksøkte dem. Men det er vel separate selskaper?

Gjest Raggatusen
Skrevet
2 timer siden, SS skrev:

Håper bare det er et rettferdig "køsystem". Vi har ventet på tilbakemelding fra Norwegian i over en måned. Nå så jeg mange i USA saksøkte dem. Men det er vel separate selskaper?

Du mår vente er kø der 

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis de hadde reist, hadde de jo ikke fått pengene igjen? Altså ville jeg tro de hadde råd til å vente? Og som andre sier, verre om de går konkurs.

Anonymkode: 29e63...f42

• Opprett ny...