Gå til innhold

Mange "players" med ballespreng om dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer bare på hvordan det går med alle dere "players" der ute nå? Dere vet, dere gutter som skryter at dere får dere noe hver helg etter byen. Dere "damemagneter" som vet å tømme seg i fremmed mus, si.

Nå er det jo fullstendig lockdown, og det gjelder også vagina. Så kanskje dere ikke skal være så kjekkaser på en stund og utnytte fulle kvinner 🤮

Glad jeg er i et forhold nå. Jeg har ikke ligget med så mange i mitt liv, men til gjengjeld kan jeg ligge når jeg vil og hvor jeg vil. Okay kanskje ikke hvor jeg vil, men i hvert fall hvor jeg vil hjemme (bortsett fra kjøkkenet og PC-rommet).

*Mic drop*

Anonymkode: 5cba4...0c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke kjøkkenet og PC-rommet?

Anonymkode: e8ccd...dc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

*Mic drop*

Ja, nå "vant" du. Grattis. :rolleyes:

Anonymkode: 0cb46...18d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går vel like bra med dem som med alle kresne kravliste-prinsesser som ikke finner noen kjekke nok. De får holde seg hjemme

Anonymkode: 68491...1a6

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke kjøkkenet og PC-rommet?

Anonymkode: e8ccd...dc4

Dama nekter kjøkkenet, og jeg nekter PC-rommet. For mye dyrt utstyr der, dog jeg har har imidlertid utført en såkalt "Stille Anders" der i svake øyeblikk.

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer bare på hvordan det går med alle dere "players" der ute nå? Dere vet, dere gutter som skryter at dere får dere noe hver helg etter byen. Dere "damemagneter" som vet å tømme seg i fremmed mus, si.

Nå er det jo fullstendig lockdown, og det gjelder også vagina. Så kanskje dere ikke skal være så kjekkaser på en stund og utnytte fulle kvinner 🤮

Glad jeg er i et forhold nå. Jeg har ikke ligget med så mange i mitt liv, men til gjengjeld kan jeg ligge når jeg vil og hvor jeg vil. Okay kanskje ikke hvor jeg vil, men i hvert fall hvor jeg vil hjemme (bortsett fra kjøkkenet og PC-rommet).

*Mic drop*

Hvorfor så bitter? Man ække player om man får med seg noen hjem fra byen hver helg. Hvis du lurer på hva playerne driver med nå, så hooker dem vel på tinder eller tar opp kontakten gamle flammer og beundrere😊

Anonymkode: 724ca...07d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...