Gå til innhold

Hvordan si at jeg vil ha mer passion i forholdet? Vil ikke føle meg dust.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner mer passion i forholdet. Men hvordan kan jeg ta det opp uten å føle meg som en dust eller virke som jeg klager på han? 

Med passion mener jeg mer lidenskapelig klining. Ikke korte kyss. Mer beføling og teasing feks utenpå klær. Altså bygge opp stemningen. Ikke av hverandre. Ikke ta av egne klær ved sengen. Mer blikkontakt. 

Er ikke slik jeg er mye bedre enn han på det. Men vi jenter er kanskje generelt litt mer opptatt av passion?

Anonymkode: c19d1...0cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper det kommer noen gode svar her, jeg lurer også😂

Anonymkode: aee03...005

AnonymBruker
Skrevet

En god start er å si det på norsk eller bare gå foran med et eksempel til etterfølgelse:

Anonymkode: cbeec...603

• Liker 3
Skrevet

Det er vel bare å begynne! Noen må jo lede an! Kanskje han digger det!

• Liker 2
Skrevet

Lurer alltid på - for dem som savner mer «passion» i forholdet,

hvilket initiativ tar du selv, til mer «passion»?

AnonymBruker
Skrevet

Vær mer lidenskapelig selv, så ordner det seg 💚

Anonymkode: 6b63a...b5d

Skrevet

Vis hvordan du vil ha det! Ta tak og klin i vei, ta på ham, ta hans hender på deg og vis at du liker det 

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Start tidlig på dagen med å flørte, erte, sende sms, være litt sånn luremus på en positiv måte. Og prøver han seg på noe så gi litt og si nei... Bygg opp spenningen over tid. Og når dere kommer til stykket så si "nei, nå er du for rampete, nå tror jeg at jeg må binde deg fast en stund..." og så binder du ham fast i sengen eller med hendene bak på ryggen - med klærne på. Er han kåt nok så får du da den lidenskapelige kliningen din. (Er du dårlig på knuter kan du bruker strips som du kjøper på Clas Ohlson - husk at du må gjøre det på en trygg måte. Så finn ut hvordan du skal binde ham fast før du kommer til stykket.... (Det er masse tips på youtube)

AnonymBruker
Skrevet

Høres slitsomt ut. Hvordan skal man få konsentrere seg om ting hvis man hele tiden blir teaset og er forventet å tease?

Anonymkode: 5c2c6...499

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres slitsomt ut. Hvordan skal man få konsentrere seg om ting hvis man hele tiden blir teaset og er forventet å tease?

Anonymkode: 5c2c6...499

Hei kjære! Ville bare si at jeg husket å kjøpe poteter etter jobb! 😘😘

Anonymkode: e06e7...83b

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner mer passion i forholdet. Men hvordan kan jeg ta det opp uten å føle meg som en dust eller virke som jeg klager på han? 

Med passion mener jeg mer lidenskapelig klining. Ikke korte kyss. Mer beføling og teasing feks utenpå klær. Altså bygge opp stemningen. Ikke av hverandre. Ikke ta av egne klær ved sengen. Mer blikkontakt. 

Er ikke slik jeg er mye bedre enn han på det. Men vi jenter er kanskje generelt litt mer opptatt av passion?

Anonymkode: c19d1...0cd

Det er jo bare å si det du skriver her.

AnonymBruker
Skrevet

Det norske ordet er lidenskap, syns det høres mye finere ut også. 

Noen er bare lidenskapelige, andre ikke. Min erfaring er at man ikke kan tvinge det frem. Noen menn skjønner seg bare ikke på anatomi, sikkert noen kvinner også. Med anatomi mener jeg at huden skal strykes på, men du skal også føle den, nyte den myke huden. Dra håret til sides fordi du vil se rett i øynene hennes, eller bare kjenne håret hennes. At et fast grep på hoften eller rumpa fyrer opp nervene og gjør henne vill. Hvordan man kan snakke med hverandre bare gjennom pust og blikk. Den deilige balansen mellom sent og raskt, åle ansiktet sitt inn i halsen på den andre. 

Noen menn bare har deg der, jukker litt, sier ikke så mye. Vet knapt hvordan man tvinner fibgrene når man holder hender. Lykke til. Eller "good luck" som TS kanskje ville sagt. 

Anonymkode: 3d8b8...629

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...