AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Er så lei av å barbere hele tiden, og stubber og styr. Vil bytte over til noe som varer lenger. Anbefaler du voks, strips, krem, eller noe annet? Og hvilket merke? Tar gjerne i mot gode tips og erfaringer 🙂 Tenker både legger, armhuler og nedentil. Anonymkode: 7314e...580
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Jeg bruker voksing fra pearlwax https://pearlwax.no/products?gclid=EAIaIQobChMI14nw8ImB6QIViISyCh0HrQCUEAAYASAAEgK0tvD_BwE. Sparer ut litt for hver gang jeg skal vokse, men er bare tynne hår som kommer ut og vises nesten ikke. Startet med det i januar og legger merke til at det kommer mindre hår og enkelte områder er så og si hårløse. Klarer ikke å gjøre det på meg selv, så får samboeren min til å gjøre det eller søsteren min! Tar en stund før hårene vokser ut igjen og de stikker ikke. Anbefales! Heller ikke så dyrt. Anonymkode: 41365...34f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg bruker voksing fra pearlwax https://pearlwax.no/products?gclid=EAIaIQobChMI14nw8ImB6QIViISyCh0HrQCUEAAYASAAEgK0tvD_BwE. Sparer ut litt for hver gang jeg skal vokse, men er bare tynne hår som kommer ut og vises nesten ikke. Startet med det i januar og legger merke til at det kommer mindre hår og enkelte områder er så og si hårløse. Klarer ikke å gjøre det på meg selv, så får samboeren min til å gjøre det eller søsteren min! Tar en stund før hårene vokser ut igjen og de stikker ikke. Anbefales! Heller ikke så dyrt. Anonymkode: 41365...34f Bruker det bare på legger, lår, armhuler og rundt nedentil, ikke på alt! Anonymkode: 41365...34f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 Epilerer en gang i uka. Anonymkode: b2f5b...f14
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker voksing fra pearlwax https://pearlwax.no/products?gclid=EAIaIQobChMI14nw8ImB6QIViISyCh0HrQCUEAAYASAAEgK0tvD_BwE. Sparer ut litt for hver gang jeg skal vokse, men er bare tynne hår som kommer ut og vises nesten ikke. Startet med det i januar og legger merke til at det kommer mindre hår og enkelte områder er så og si hårløse. Klarer ikke å gjøre det på meg selv, så får samboeren min til å gjøre det eller søsteren min! Tar en stund før hårene vokser ut igjen og de stikker ikke. Anbefales! Heller ikke så dyrt. Anonymkode: 41365...34f Hvor lang tid bruker du? Virker jo som litt mye styr? Og hvor ofte må det gjøres? Anonymkode: 7314e...580 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 Armer og legger bruker jeg epilator. Kommer aldri til å bruke barberhøvel igjen i mitt liv. Underlivet stusses med saks. Bikinilinjen bruker jeg ladyshaver. Anonymkode: 64b65...27a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #8 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vokser alt. Anonymkode: e9694...ab3 Hva slags voks anbefaler du?😊 Anonymkode: 7314e...580 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #9 Skrevet 24. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Armer og legger bruker jeg epilator. Kommer aldri til å bruke barberhøvel igjen i mitt liv. Underlivet stusses med saks. Bikinilinjen bruker jeg ladyshaver. Anonymkode: 64b65...27a Hva slags epilator bruker du? Og hvor ofte må det gjøres? Gjør det vondt? Anonymkode: 7314e...580
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #10 Skrevet 24. april 2020 Barberer med gilette skum og engangshøvler for menn fra gilette. Er altfor sensitiv til å epilere og har lav smerteterskel. Voksing er vondt og dyrt og gidder ikke å styre med det selv. Barberer legger ca annenhver dag hvis jeg skal vise leggene på sommeren, nedentil og under armer likeså på sommeren hvis jeg skal vise de kroppsdelene. Ellers 1-2 g i uka. Er ikke så mye styr. Anonymkode: ea57f...ca4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #11 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva slags epilator bruker du? Og hvor ofte må det gjøres? Gjør det vondt? Anonymkode: 7314e...580 Braun silk épil 9. Vet ikke hvor ofte, hver 5-6 uker kanskje? Tar ikke tiden, men lenge ihvertfall. Det gjør ikke vondt lengre, gjort det i over 10 år så null smerte 😂 Men husker det var vondt i starten, men tok ikke mange runder før jeg ble vandt til det og smerten forsvant. Anonymkode: 64b65...27a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #12 Skrevet 24. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Braun silk épil 9. Vet ikke hvor ofte, hver 5-6 uker kanskje? Tar ikke tiden, men lenge ihvertfall. Det gjør ikke vondt lengre, gjort det i over 10 år så null smerte 😂 Men husker det var vondt i starten, men tok ikke mange runder før jeg ble vandt til det og smerten forsvant. Anonymkode: 64b65...27a Hmm.. høres jo veldig fristende ut! Om jeg bare kommer meg gjennom de første rundene😂 Tror jeg skal manne meg opp og prøve, takk for tips!😊 Anonymkode: 7314e...580
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #13 Skrevet 24. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm.. høres jo veldig fristende ut! Om jeg bare kommer meg gjennom de første rundene😂 Tror jeg skal manne meg opp og prøve, takk for tips!😊 Anonymkode: 7314e...580 Anbefales på det sterkeste. Kommer aldri i livet til å barbere legger igjen. Anonymkode: 64b65...27a
LeneXCII Skrevet 25. april 2020 #14 Skrevet 25. april 2020 Har tatt laser og er veldig godt fornøyd med det! Litt dyrt, men absolutt å anbefale! https://drammenlaserklinikk.no/priser#
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #15 Skrevet 14. mai 2020 On 4/24/2020 at 8:08 PM, AnonymBruker said: Hmm.. høres jo veldig fristende ut! Om jeg bare kommer meg gjennom de første rundene😂 Tror jeg skal manne meg opp og prøve, takk for tips!😊 Anonymkode: 7314e...580 Jeg har prøvd alt - epilering, voks, barbeing, hårfjerningsskum... Det er voks som vinner. Epilering gjorde huden min kjempesår, og tok ikke alle hårene, så bena ble aldri helt smooth. Selv om jeg holdt på i to år så ga jeg opp til slutt og gikk for voksing i stedet. Anonymkode: 4cb81...92e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå