Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei av å barbere hele tiden, og stubber og styr. Vil bytte over til noe som varer lenger.
Anbefaler du voks, strips, krem, eller noe annet? Og hvilket merke? Tar gjerne i mot gode tips og erfaringer 🙂

Tenker både legger, armhuler og nedentil. 

Anonymkode: 7314e...580

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker voksing fra pearlwax https://pearlwax.no/products?gclid=EAIaIQobChMI14nw8ImB6QIViISyCh0HrQCUEAAYASAAEgK0tvD_BwE. Sparer ut litt for hver gang jeg skal vokse, men er bare tynne hår som kommer ut og vises nesten ikke. Startet med det i januar og legger merke til at det kommer mindre hår og enkelte områder er så og si hårløse. Klarer ikke å gjøre det på meg selv, så får samboeren min til å gjøre det eller søsteren min! Tar en stund før hårene vokser ut igjen og de stikker ikke. Anbefales! Heller ikke så dyrt.

Anonymkode: 41365...34f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker voksing fra pearlwax https://pearlwax.no/products?gclid=EAIaIQobChMI14nw8ImB6QIViISyCh0HrQCUEAAYASAAEgK0tvD_BwE. Sparer ut litt for hver gang jeg skal vokse, men er bare tynne hår som kommer ut og vises nesten ikke. Startet med det i januar og legger merke til at det kommer mindre hår og enkelte områder er så og si hårløse. Klarer ikke å gjøre det på meg selv, så får samboeren min til å gjøre det eller søsteren min! Tar en stund før hårene vokser ut igjen og de stikker ikke. Anbefales! Heller ikke så dyrt.

Bruker det bare på legger, lår, armhuler og rundt nedentil, ikke på alt!

AnonymBruker
Skrevet

Epilerer en gang i uka. 

Anonymkode: b2f5b...f14

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid bruker du? Virker jo som litt mye styr? 
Og hvor ofte må det gjøres?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Armer og legger bruker jeg epilator. Kommer aldri til å bruke barberhøvel igjen i mitt liv. 

Underlivet stusses med saks. Bikinilinjen bruker jeg ladyshaver. 

Anonymkode: 64b65...27a

AnonymBruker
Skrevet

Vokser alt. 

Anonymkode: e9694...ab3

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vokser alt. 

Anonymkode: e9694...ab3

Hva slags voks anbefaler du?😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Armer og legger bruker jeg epilator. Kommer aldri til å bruke barberhøvel igjen i mitt liv. 

Underlivet stusses med saks. Bikinilinjen bruker jeg ladyshaver. 

Hva slags epilator bruker du? Og hvor ofte må det gjøres? Gjør det vondt?

AnonymBruker
Skrevet

Barberer med gilette skum og engangshøvler for menn fra gilette.  Er altfor sensitiv til å epilere og har lav smerteterskel.  Voksing er vondt og dyrt og gidder ikke å styre med det selv.  Barberer legger ca annenhver dag hvis jeg skal vise leggene på sommeren, nedentil og under armer likeså på sommeren hvis jeg skal vise de kroppsdelene.  Ellers 1-2 g i uka.   Er ikke så mye styr. 

Anonymkode: ea57f...ca4

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags epilator bruker du? Og hvor ofte må det gjøres? Gjør det vondt?

Braun silk épil 9.
Vet ikke hvor ofte, hver 5-6 uker kanskje? Tar ikke tiden, men lenge ihvertfall. 
Det gjør ikke vondt lengre, gjort det i over 10 år så null smerte 😂 Men husker det var vondt i starten, men tok ikke mange runder før jeg ble vandt til det og smerten forsvant. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Braun silk épil 9.
Vet ikke hvor ofte, hver 5-6 uker kanskje? Tar ikke tiden, men lenge ihvertfall. 
Det gjør ikke vondt lengre, gjort det i over 10 år så null smerte 😂 Men husker det var vondt i starten, men tok ikke mange runder før jeg ble vandt til det og smerten forsvant. 

Hmm.. høres jo veldig fristende ut! Om jeg bare kommer meg gjennom de første rundene😂 Tror jeg skal manne meg opp og prøve, takk for tips!😊

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. høres jo veldig fristende ut! Om jeg bare kommer meg gjennom de første rundene😂 Tror jeg skal manne meg opp og prøve, takk for tips!😊

Anbefales på det sterkeste. Kommer aldri i livet til å barbere legger igjen. 

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 4/24/2020 at 8:08 PM, AnonymBruker said:

Jeg har prøvd alt - epilering, voks, barbeing, hårfjerningsskum... Det er voks som vinner. Epilering gjorde huden min kjempesår, og tok ikke alle hårene, så bena ble aldri helt smooth. Selv om jeg holdt på i to år så ga jeg opp til slutt og gikk for voksing i stedet. 

Anonymkode: 4cb81...92e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...