miss Skrevet 22. juni 2005 #1 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei Min 6 åring skal nå slutte i barnehagen,noe som er trist både for mamman og han. :oops: Har blitt så godt kjent og god kontakt med personalet, og har lyst til å gi noe litt spesiellt,som ikke koster så mye og som kan minne de om min gutt og meg som mamma. Tips mottas med takk... Evnt.dikt,noe vi kan lage,bomst,el. annen oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thei Skrevet 22. juni 2005 #2 Del Skrevet 22. juni 2005 De selger noen fine sjokolader med små dikt på på snopebutikkene som er koselige, eller kanskje du kan ramme inn et bilde av dere i en søt ramme og skrive noen fine ord. Har fått duk å grytekluter med håndavtrykk på selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubajuba Skrevet 22. juni 2005 #3 Del Skrevet 22. juni 2005 Ramm inn et bilde. Bedre gave enn det kan vel ingen barnehage få. Du vet, de ansatte er også blitt glade i ditt barn og kommer til å savne ham, og deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #4 Del Skrevet 22. juni 2005 Skriv et kort, og bruk mange ord. Fortell om ting barnet husker å ha gjort sammen med den voksne. Få barnet til å sette fingeravtrykket sitt på , og skrive navnet sitt på selv. Personlige ord varmer mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dgfhd Skrevet 25. juni 2005 #5 Del Skrevet 25. juni 2005 Skriv et kort' date=' og bruk mange ord. Fortell om ting barnet husker å ha gjort sammen med den voksne. Få barnet til å sette fingeravtrykket sitt på , og skrive navnet sitt på selv. Personlige ord varmer mye!! [/quote'] Supert forslag! Henger meg på dette. Dere andre - mener dere et bilde til barnehagen, eller et til hvert av personalet? Unasett hvis mange gjør det blir det mange rammer & bilder. I barnehagen jeg jobber har vi allerede gruppe bildene på veggene. Tror ikke det blir akuelt å henge opp "takkebilder" av barn som har slutta. Blir litt unaturlig. På samme måte som jeg synes det er unaturlig å ha bilder av barnehagebarn hjemme hos meg. Samme hvor glad i barna jeg er, og hvor god kontakt jeg har fått med foreldre synes jeg dette er litt rart. Men et koselig & personlig kort (gjerne med bide av barn & evt foreldre) vil jeg sette pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 25. juni 2005 Enig ord kan fortelle mye! Personlige bilder av barna passer ikke hjemme. Vil gi en "hilsen" til hver av personalet,fra meg og sønnen min! Finner nok et koselig kort som passer annledningen. Dikt eller små ord jeg kan skrive?? forslag?Mottas med takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #7 Del Skrevet 25. juni 2005 Vi ¨på avdelingen fikk et hefte da sistemann sluttet nå. flere sider A4 heftet sammen, med bilder av barnet, fex ....noen ganger var jeg ikke i barnehagen, når jeg var syk for eksempel. Da så jeg slik ut ....og så et bilde av ungen liggende i senga med vannkopper. Helt foran hadde mor og far skrevet en side om barnets opplevelser rundt barnehagen, hva h*n har sagt hjemme om oss voksne eller om ting som har skjedd, foreldrenes oppfatning om oss og avdelingen og andre koselige ting, som foreldre godt kan si til personalet. Jeg kommer aldri til å glemme denne spesielle gaven, uten tvil er det den jeg gjennom alle år har satt størst pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørg Skrevet 27. juni 2013 #8 Del Skrevet 27. juni 2013 Ramm inn et bilde. Bedre gave enn det kan vel ingen barnehage få. Du vet, de ansatte er også blitt glade i ditt barn og kommer til å savne ham, og deg. Ikke enig i alt her. Jobber selv i barnehage, og vi har alle bilder vi trenger av barna. Selvsagt blir vi glad i alle som en, men hva skal vi gjøre med alle innrammede bilder av enkeltbarn? Ingen tar de med hjem, for det er litt rart å ha bilder av et eller flere barn fra bhg'n i stua, og også litt rart at noen få barn skal ha bilde fremme i personalfløyen. Jeg mener at der kan vi henge gruppebilder/avdelingsbilder, men ikke av enkeltbarn. Et hyggelig kort med takk for fine år er supert, og kanskje litt kos til pauserommet. En flaske med vin, konfekt, e.l., eller et smykke hvis flere går sammen, er ting vi har fått og satt stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. juni 2013 #9 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg kjøpte en Egnerbok, siden han er en de bruker mye, og skrev i den en ganske så personlig hilsen. Jeg tror de likte den, de stortutet iallfall alle mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 27. juni 2013 #10 Del Skrevet 27. juni 2013 Da vår datter sluttet i barnehagen, lagde vi kort til hver av personalet - hvor det var et bilde av jenta - og en personlig tekst. Så pakket vi inn en liten eske med sjokolade (tror det var toffiffee, men akkurat det husker jeg ikke - det var ikke dyre greier - tanken var å gi hver enkelt en liten oppmerksomhet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platitude Skrevet 27. juni 2013 #11 Del Skrevet 27. juni 2013 Tråden ble opprettet i 2005. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. juni 2013 #12 Del Skrevet 27. juni 2013 Og dermed er det ikke aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå