Gå til innhold

Ang. inndeling i grupper på skolen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at de blir delt i to i klassen til min datter (3. klasse), med 15 stk på hver gruppe. Vi har nå de siste to ukene begrenset kontakten til de 4 nærmeste vennene. Med min datter er de 5 stk som leker mye sammen. Og det er stort sett de 5 som leker sammen på fritiden til vanlig også.

Men, så begynte jeg å tenke på. Hva om de havner i forskjellige grupper? Er det da forbudt å leke med den/de på en annen gruppe på fritiden? Det vil i såfall være veldig trist for min datter og vennene.

Hvordan fungerer egentlig dette her?

Anonymkode: bee28...926

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er anbefalt å leke med de samme på fritiden som man er i gruppe med på skolen, men det er ikke forbudt å ikke følge anbefalinger.

På mitt barns trinn er de 3 klasser med 17-18 i hver, og de skal slå sammen klassene og dele i 4 for å få under 15. Jeg synes de bare kunne beholdt klassene siden det er så nært 15 allerede, når de gjør det sånn så øker de sjansene veldig for at de leker med noen utenfor gruppene på fritiden siden de fleste har vennene sine i samme klasse. Jeg tipper mange ikke kommer til å følge anbefalingene om de ikke kommer på gruppe med vennene sine.

Anonymkode: 942ed...df8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss anbefaler de at man ikke leker med noen utenfor gruppen. De er klare på at noen vil bli lei seg for det, men at sånn er det bare. Dette klarer barn å forstå hvis man forklarer dem. Det kommer ikke til å være slik i all evighet. 

Anonymkode: fbccb...c1d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...