AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Litt inspirert av tråden om kvinner og intiativ.. Kjæresten min har for tiden lite lyst. I starten var han klar stort sett alltid, det var kun et par ganger jeg følte meg litt seksuelt frustrert. Men nå har denne perioden vart lenge, og jeg føler meg så lite attraktiv og begjært. I utgangspunktet har jeg høy sexlyst, men nå har jeg nesten ikke lysten lengre, nå har det gått over til et behov for å føle meg ønsket seksuelt. Når vi først faktisk har sex gjør jeg jo selvfølgelig det, da er han ivrig og god. Min måte å "hinte" på, har ofte vært ting jeg sier, kyssing mer enn den "hverdagslige måten", eller feks å streife over pikken (selvfølgelig ikke når og hvor som helst, men feks i sofaen når vi slapper av) og i blant leke med ballene/stryke litt hardere utenpå buksa. Det skjer INGENTING. Ikke en antydning til reaksjon. Jeg har ikke vært i mange langvarige forhold før, men har hatt noe. Da skjer det noe med en eneste gang, ved det minste hint eller berøring utover vanlig kosing. Det har kanskje skjedd noe med dynamikken her, ikke veit jeg. Men jeg lurer på om min måte å hinte på er heelt ute å kjøre med han her. Skjønner jo at det som har funket topp på noen før, ikke funker med alle. Så, noen tips til andre måter å ta intiativ? Jeg er livredd for å troppe opp i korsett (det har jeg gjort en gang) i frykt for å bli avvist. Jeg skulle gjerne ligget naken i senga når han kom hjem, eller noe i den duren. Men nå har det altså låst seg helt, er redd for å stå der og dumme meg ut... Så gutta.. det må da finnes flere måter.å gjøre det her på..? (Vi har utenom dette et godt og sterkt forhold og jeg har ikke tenkt å ofre det for den seksuelle delen) Anonymkode: 0d585...c0b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Har du forsøkt å snakke med han om sex og sexlyst? har du spurt han hva han liker eller fortalt han hva du selv tenner på? Hvis ikke, gjør det. Det skader ikke å bli avvist av og til. Noen ganger vil den andre ikke, dette har ikke nødvendigvis noe med deg å gjøre. Etter min preferanse går du alt for forsiktig fram. Jeg liker at kvinner kan vise at de virkelig har lyst på meg. Du kan for eksempel kle av deg mens han er i dusjen og gå inn og overraske han med en BJ hvis han liker det, eller du kan sette deg på fanget hans i sofaen naken. Flash puppene eller rompa, gi han deretter et lurt smil og gå inn på soverommet. Når dere har lagt dere i sengen, gni baken din mot skrittet hans. Vær leken, aksepter at det ikke alltid nødvendigvis må blir noe. Hvis du har usikkerheter rundt kroppen din, gjør noe med det. Begynn å trene eller jobb med å tenke annerledes om deg selv. Anonymkode: 92af5...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Trenger litt mer info: Er det mye å gjøre/stress for han om dagen? Har dere barn? Virker han deprimert e.l? Mindre glad enn før? Varierer dere noe særlig, eller gjør dere det samme i senga hver gang? Hva skjer når dere har sex? Handler det mer eller mindre om den ene parten? Er det gjennomgående feks morgen eller kveld når du hinter og blir avvist? Hva vil han heller gjøre / fortsette med for aktivitet når han ikke vil ha sex? Se på TV? Anonymkode: b80b7...ecd
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du forsøkt å snakke med han om sex og sexlyst? har du spurt han hva han liker eller fortalt han hva du selv tenner på? Hvis ikke, gjør det. Det skader ikke å bli avvist av og til. Noen ganger vil den andre ikke, dette har ikke nødvendigvis noe med deg å gjøre. Etter min preferanse går du alt for forsiktig fram. Jeg liker at kvinner kan vise at de virkelig har lyst på meg. Du kan for eksempel kle av deg mens han er i dusjen og gå inn og overraske han med en BJ hvis han liker det, eller du kan sette deg på fanget hans i sofaen naken. Flash puppene eller rompa, gi han deretter et lurt smil og gå inn på soverommet. Når dere har lagt dere i sengen, gni baken din mot skrittet hans. Vær leken, aksepter at det ikke alltid nødvendigvis må blir noe. Hvis du har usikkerheter rundt kroppen din, gjør noe med det. Begynn å trene eller jobb med å tenke annerledes om deg selv. Anonymkode: 92af5...4a0 Takk for tips:) Vi har snakket mye om sex før, og en periode testet vi ting som de fleste andre par ikke har prøvd (innbiller jeg meg, i alle fall), og har hatt en relativt stor åpenhet rundt det. Men akkurat hva som tenner han i hverdagen, har vi kanskje ikke ikke snakket så mye om. Det skal jeg gjøre. Jeg har vært mye usikker på egen kropp, og jobber mye med det. En stund løsnet det veldig, bla pga komplimenter fra han. Men den usikkerheten bygger seg fort opp igjen når man føler seg smått avvist 🙈 har begynt å trene mer, mest for egen helse, men håper jo også at det kan hjelpe på sexlivet. Forslagene dine er gode, og er ting jeg ville gjort med de jeg har hatt før, fordi jeg ikke var i tvil om at de kom til å hive seg med. Jeg tror jeg skal snakke litt med han her før jeg setter i gang med noe som kan bli helt feil.. Anonymkode: 0d585...c0b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger litt mer info: Er det mye å gjøre/stress for han om dagen? Har dere barn? Virker han deprimert e.l? Mindre glad enn før? Varierer dere noe særlig, eller gjør dere det samme i senga hver gang? Hva skjer når dere har sex? Handler det mer eller mindre om den ene parten? Er det gjennomgående feks morgen eller kveld når du hinter og blir avvist? Hva vil han heller gjøre / fortsette med for aktivitet når han ikke vil ha sex? Se på TV? Anonymkode: b80b7...ecd Det har vært mer stress og bekymringer en periode, og vært på grensen til deprimert (dette har han nevnt når jeg har spurt forsiktig ang sexlyst), men det har det blitt mindre av nå, sist jeg spurte. Vet han har følt et slags press på at jeg vil ha sex når han ikke orker, og at det igjen gjør at han føler seg utilstrekkelig. Det er en av grunnene til at jeg ofte stopper meg sjøl når jeg begynner å ta initiativ. Blir redd for at han skal føle press. Har liksom låst seg litt der. Vi har ikke barn. Det var mer variasjon før, nå er det ofte det samme. Prøver å ta ansvar her, men igjen, ting har låst seg litt.. Det er ganske lik balanse på nytelse, men han slikker ikke. Jeg suger, svelger, masserer anus osv. Vi har som regel sex på morgenen, på kvelden er han som regel alltid trøtt. Jeg derimot er alltid klar. Kroppen veldig klar. Så sovner som regel to timer etter han, hver eneste natt😅 når jeg hinter (for som sagt, nå holder jeg jo litt igjen) er det egentlig varierende tider på dagen, så har ikke noe klart svar der. Men blir mindre avvist på morgenen, ofte på kvelden og alltid på dagen/andre steder enn i senga). Han vil heller sove, se en episode til, spille litt mer (vi spiller sammen 1-2 ganger i uka er ikke sånn at han gamer alene).. Har sagt ganske direkte der at "vi kan jo legge oss tidlig og finne på noe mer spennende i senga" osv. Har gitt han blowjob med TV i bakgrunnen 1 gang det siste halvåret. De andre gangene jeg "starter" skjer det ikke noe. Anonymkode: 0d585...c0b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 Vi menn har nokså ulikt tenningsmønster. Jeg er ikke så stor tilhenger av slik "brutal" hinting som noen foreslår. Skjønner fort tegninga når hun setter seg ved siden av meg, stryker litt på meg og vil kysse. Da er det full rulle der og da. Jeg er enkel sånn sett 😅 Om hun legger seg naken eller bare med en sexy truse vet jeg også hva jeg kan forvente meg. Vanligvis bruker hun en eller annen form for pyjamas. Mest er det meg som må initiere til litt sex og når jeg legger meg inntil henne for å kose og kysse vet hun hva jeg vil, men dessverre er det ikke alltid jeg får "napp". Dermed lar jeg helst henne styre showet og gir meg beskjed når hun er tent og klar. Jeg/vi liker at vi ligger tett sammen og koser litt før vi sovner så det er ikke alltid at jeg forventer sex, spesielt når en travel arbeidsdag venter om noen få timer. Jeg blir alltid klar og hard av slik kosing så det er mye opp til henne. Anonymkode: 08c1e...9af
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi menn har nokså ulikt tenningsmønster. Jeg er ikke så stor tilhenger av slik "brutal" hinting som noen foreslår. Skjønner fort tegninga når hun setter seg ved siden av meg, stryker litt på meg og vil kysse. Da er det full rulle der og da. Jeg er enkel sånn sett 😅 Om hun legger seg naken eller bare med en sexy truse vet jeg også hva jeg kan forvente meg. Vanligvis bruker hun en eller annen form for pyjamas. Mest er det meg som må initiere til litt sex og når jeg legger meg inntil henne for å kose og kysse vet hun hva jeg vil, men dessverre er det ikke alltid jeg får "napp". Dermed lar jeg helst henne styre showet og gir meg beskjed når hun er tent og klar. Jeg/vi liker at vi ligger tett sammen og koser litt før vi sovner så det er ikke alltid at jeg forventer sex, spesielt når en travel arbeidsdag venter om noen få timer. Jeg blir alltid klar og hard av slik kosing så det er mye opp til henne. Anonymkode: 08c1e...9af De to siste avsnittene er meg.. bare at jeg er kvinne 🙈 Anonymkode: 0d585...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #8 Skrevet 24. april 2020 Mitt tips er at du blir litt mer opptatt av deg selv. Finn på ting du kan gjøre, ting som gjør deg kåt. Kle deg sexy, for din egen del. Onaner ofte, ikke åpenlyst for han, men slik at han aner hva du muligens holder på med. Eks bruke lang tid i dusjen. Tror ikke du bør trenge deg på. Gjør hverdagslige ting som kan gjøre han glad og avslappet. Anonymkode: 2326a...b23 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #9 Skrevet 24. april 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt tips er at du blir litt mer opptatt av deg selv. Finn på ting du kan gjøre, ting som gjør deg kåt. Kle deg sexy, for din egen del. Onaner ofte, ikke åpenlyst for han, men slik at han aner hva du muligens holder på med. Eks bruke lang tid i dusjen. Tror ikke du bør trenge deg på. Gjør hverdagslige ting som kan gjøre han glad og avslappet. Anonymkode: 2326a...b23 Takk for tips:) Anonymkode: 0d585...c0b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #10 Skrevet 25. april 2020 På 24.4.2020 den 11.17, AnonymBruker skrev: Har du forsøkt å snakke med han om sex og sexlyst? har du spurt han hva han liker eller fortalt han hva du selv tenner på? Hvis ikke, gjør det. Det skader ikke å bli avvist av og til. Noen ganger vil den andre ikke, dette har ikke nødvendigvis noe med deg å gjøre. Etter min preferanse går du alt for forsiktig fram. Jeg liker at kvinner kan vise at de virkelig har lyst på meg. Du kan for eksempel kle av deg mens han er i dusjen og gå inn og overraske han med en BJ hvis han liker det, eller du kan sette deg på fanget hans i sofaen naken. Flash puppene eller rompa, gi han deretter et lurt smil og gå inn på soverommet. Når dere har lagt dere i sengen, gni baken din mot skrittet hans. Vær leken, aksepter at det ikke alltid nødvendigvis må blir noe. Hvis du har usikkerheter rundt kroppen din, gjør noe med det. Begynn å trene eller jobb med å tenke annerledes om deg selv. Anonymkode: 92af5...4a0 Nå er ikke jeg TS, men dette har jeg gjort flere ganger med mannen min. Men da har jeg fått klar beskjed om at han har ikke lyst. Ingen av oss er usikre. Nå har vi ikke hatt sex på flere måneder. Klart jeg er frustrert, men jeg regner med at når han har lyst igjen så tar han intiativ. For jeg har gjort det så mange ganger nå for å bli rett og slett avvist. Så her blir det kosing med dusjhode, fingre og vibrator i stede 😂 Anonymkode: 822cd...601 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå