AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Hei! Jeg har søkt sykepleie i Elverum og hadde satt veldig pris på å høre om det er noen fler som også har søkt! Evnt høre fra folk som studerer, eller har studert sykepleie i Elverum om hvordan de synes det var! Anonymkode: 3301c...ecb
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Har også søkt sykepleie i Elverum 😊 Håper noen som har studert der tidligere har svar på hvordan det var. Anonymkode: c1217...87c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 Vurderer det samme! Hvordan var det? Anonymkode: 2f357...efc
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Jeg er nå på mitt andre semester i sykepleie i Elverum, og vil si jeg er sånn passelig fornøyd. Nå er det jo slik at korona har gjort selve studiehverdagen litt annerledes enn den normalt vill vært, så jeg merker at de fortsatt prøver seg fram når det kommer til diverse digitale opplegg. De gjør så godt de kan, men det er noen småting som ikke fungerer helt optimalt. I det første semesteret er det for det meste anatomi og grunnleggende sykepleie, hvor det hver andre uke er fokus på ett av de temaene. Dette er noe jeg likte veldig godt, da du kun trenger å fokusere på ett fag om gangen. Studentmiljøet er jeg også veldig fornøyd med, selv om vi ikke får sett hverandre så ofte. Det er dog lagt opp til litt gruppearbeid og den del øving i øvingsavdelingen i grunnleggende sykepleie, så man får likevel den sosiale delen blant all den digitale undervisningen. Elverum er en vakker by med et koselig miljø. Jeg vil absolutt anbefale Elverum for de som ønsker å studere sykepleie, selv om jeg selv ikke har vært her så lenge. Anonymkode: 11031...0f2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er nå på mitt andre semester i sykepleie i Elverum, og vil si jeg er sånn passelig fornøyd. Nå er det jo slik at korona har gjort selve studiehverdagen litt annerledes enn den normalt vill vært, så jeg merker at de fortsatt prøver seg fram når det kommer til diverse digitale opplegg. De gjør så godt de kan, men det er noen småting som ikke fungerer helt optimalt. I det første semesteret er det for det meste anatomi og grunnleggende sykepleie, hvor det hver andre uke er fokus på ett av de temaene. Dette er noe jeg likte veldig godt, da du kun trenger å fokusere på ett fag om gangen. Studentmiljøet er jeg også veldig fornøyd med, selv om vi ikke får sett hverandre så ofte. Det er dog lagt opp til litt gruppearbeid og den del øving i øvingsavdelingen i grunnleggende sykepleie, så man får likevel den sosiale delen blant all den digitale undervisningen. Elverum er en vakker by med et koselig miljø. Jeg vil absolutt anbefale Elverum for de som ønsker å studere sykepleie, selv om jeg selv ikke har vært her så lenge. Anonymkode: 11031...0f2 Så bra! Er det noe bra utesteder der? Vurderer også Levanger men vet ikke hvilke av de to stedene som er best Anonymkode: 2f357...efc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 15.41): Så bra! Er det noe bra utesteder der? Vurderer også Levanger men vet ikke hvilke av de to stedene som er best Anonymkode: 2f357...efc Det er et par utesteder. Feks central scene. Hvor de har fester osv. Det er ikke langt til feks Hamar heller. Anonymkode: 43440...b81
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 Har ikke studert sykepleie der, men gikk lærerskolen der for en del år siden, før den flytta til Hamar. Den gangen var det et veldig bra studentmiljø der, men ellers er befolkningen en gjeng særinger. En by som er ekstremt opptatt av kultur. Når det er Marta'n kryper alle de rare folkene du kan tenke deg fram. Hvor de er hen resten av året aner jeg ikke. Anbefaler å reise kjapt derifra når du er ferdig som student. Anonymkode: d5ed7...a4c
origin Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 Jeg har ikke studert sykepleier der men det er kollektivtransport både til hamar og oslo (buss og tog). Mye kultur ja og kanskje noe reservert befolkning. Godt med friluftsmuligheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå