Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før i tiden tvang de alle til å skrive med høyre hånd.  I denne snakket ham noe den mørke og lyse siden om at på den venstre siden er underverden og høyre upper verden.

Underverden er alt det negative og lavfrekvente energier er, og høyre alt det gode og høfrekvente energier som vil oss godt. Her på jorden er alle begrenset basert på det vi ser og kan fordi vi er i en biologisk romdrakt.

Betyr det at de som er venstrehendt har en sterkere tilhørighet til underverden og dermed er de også mye mer sårbar fordi de har en dypere kontakt med underverden? Det at ingen tvinger alle mer til å skrive mmed høyrehånd kan være fordi vi mennesker har kommet så langt i utviklingen at det er på tide å gradvis lære seg en større tilknytning til underverden hvor alle de lavfrekvente energiene er.

Selv om underverden kan være negativ, så er det jo noe positivt i den. Man kan lære mye om følelser og blir sterkere.

Underverden er også en del av oss og de fortjener og å bli møtt med respekt, men det de sier om at 'du kan ikke det' 'du er ikke god nok', trenger ikke ha noe betydning.

Anonymkode: be9ec...db0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er venstrehendt og hele familien min er det også. Har ikke noe inntrykk av at vo har mer kontakt med underverden enn andre.. Hvorfor skal det ha noe å si hvilken hånd man bruker?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er venstrehendt. 
Føler jeg synder når jeg ronker med høyre hånd. 

Anonymkode: 43c0b...e22

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er venstrehendt, men tvinger meg til å skrive med høyre som en lek iblant - skrifta blir som et barn men jeg innbiller meg at det trener opp kontakten mellom hjernehalvdelene. 

Å skrive med fyllepenn går derimot ikke med venstre, det blir søl og gris. Og det var jo det man brukte før til å skrive med. Arabisk kalligrafi har jeg derimot en fordel på, da de skriver fra høyre mot venstre. 

Anonymkode: 114da...421

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er venstrehendt. 
Føler jeg synder når jeg ronker med høyre hånd. 

Anonymkode: 43c0b...e22

😂

Skrevet

Vi er flere søsken , kun en søster av meg er venstrehendt .

Kan ikke si at hun er mer tilbøyelig å tro på overnaturlige ting enn meg- vi er like ateistiske og hedninger begge to 😉

Vil gjerne se en skikkelig forskning på dette her altså

AnonymBruker
Skrevet

Skrev kun et spørsmål fordi var ute etter diskusjon. Blir litt feil at en ikke kan diskutere noe, såfremst det ikke har vært noe forskning på det. Kan jo aldri bli forskning på noe, om ikke diskusjoner som dette får komme frem..

Anonymkode: be9ec...db0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...