Gå til innhold

Var på cubus i går.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går var jeg innom cubus og hun i kassa hostet 😨 Burde ikke hun holdt seg hjemme ?

Og før noen spør hva jeg gjorde på Cubus, så måtte min datter ha nye bukser siden hun hadde vokst i fra de.

Anonymkode: 620fd...1a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet vel får jeg håpe, at en kan hoste av flere årsaker enn corona ? Hadde hun vært syk av corona, hadde hun nok vært hjemme.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, sommermor skrev:

Du vet vel får jeg håpe, at en kan hoste av flere årsaker enn corona ? Hadde hun vært syk av corona, hadde hun nok vært hjemme.

Jeg har forstått det slik at man skal være hjemme ved alle typer luftveisinnfeksjoner i disse tider.

• Liker 4
Skrevet

Kommer jo an på hostet. Jeg hostet i går fordi noe kilte i halsen. Jeg hostet i butikken forrige uke fordi noe kilte i halsen, og jeg slet med å få vekk kløa enda mer pga jeg ble redd for at folk trodde jeg hadde Rona😭 og når man prøver å unngå å hoste da blir det bare verre.

Så godt mulig det bare var dette TS. Ingen med skikkelig hoste går vel ut nå. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har forstått det slik at man skal være hjemme ved alle typer luftveisinnfeksjoner i disse tider.

Kan ha klødd i halsen pga allergi. Tenk om hele Norges befolkning må isolere seg pga allergi.

• Liker 7
Skrevet

Hva om hun hostet fordi hun klødde i halsen? Evt satt noe i halsen? 
Selv hoster jeg stadig vekk uten så mye som litt antydning til luftveisinfeksjon engang! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men man kan fint hoste uten at man er syk! F.eks om man svelger feil, klødd i halsen pga allergi eller kanskje det kilte litt! Det er mange grunner til et høst uten at det trenger å være sykdomsrelatert!

Anonymkode: 2bd09...249

• Liker 5
Skrevet

Har du aldri måttet hoste sånn helt plutselig, uten å være syk? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Håper dette er en spøk.

Anonymkode: fdace...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange årsaker til at man hoster. 

Anonymkode: f63d4...6d3

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, folk er så hysteriske. 
Jeg har bronkitt, og tør så vidt bevege meg ute. Har alltid pastiller i lomma, og skammer meg som en gal for hver hostekule. 

Hadde aldri turt å gå ut med mindre jeg visste med 100% sikkerhet at det var bronkitt, fordi jeg er så redd for å bli sett på. Pga sånne som deg.

Anonymkode: 0b2d4...2b1

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

.

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Koronaskammen når virkelig nye høyder. Alle som lager lyd som potensielt kan komme fra halsen, er mulige smittebærere, og skal selvsagt isolere seg i kjelleren til vaksinen kanskje (eller kanskje ikke) kommer.

Folkens, vi har blitt gærne.

Anonymkode: 125b2...3f3

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I går var jeg innom cubus og hun i kassa hostet 😨 Burde ikke hun holdt seg hjemme ?

Og før noen spør hva jeg gjorde på Cubus, så måtte min datter ha nye bukser siden hun hadde vokst i fra de.

Da burde jeg holdt meg hjemme fra jobb de siste 2 mnd og fram til dette er over. Hender jeg hoster litt innimellom som jeg alltid har gjort.

Anonymkode: 4d15c...a58

• Opprett ny...