Gå til innhold

Selv en varm sommer ser ikke ut til å stoppe corona .

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Corona overlevde i 15min ved 92c.

Når det gjelder hvorvidt utbruddet vil fortsette uforminsket gjennom sommeren, sa doktor Rossman at selv om det er en sesongmessig effekt når det gjelder virusoverføring med corona viruset, tror jeg vi fortsatt vil se en robust overføring gjennom sommeren. 

https://www.accuweather.com/en/health-wellness/even-the-highest-summer-temperatures-may-not-hinder-coronavirus-study-suggests/726034

Men her til lands har mange begynt å slappe av..

Anonymkode: 9190c...12c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En laboratorietest er ikke nok til å spå framtiden. Sett viruset under sterk solstråling og varme og se hva som skjer da😉 

Anonymkode: eb4bb...66b

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En laboratorietest er ikke nok til å spå framtiden. Sett viruset under sterk solstråling og varme og se hva som skjer da😉 

Anonymkode: eb4bb...66b

Les hele artikkelen. Viruset har også klart seg ganske bra i Singapore feks. Der er det varmt.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Corona overlevde i 15min ved 92c.

Når det gjelder hvorvidt utbruddet vil fortsette uforminsket gjennom sommeren, sa doktor Rossman at selv om det er en sesongmessig effekt når det gjelder virusoverføring med corona viruset, tror jeg vi fortsatt vil se en robust overføring gjennom sommeren. 

https://www.accuweather.com/en/health-wellness/even-the-highest-summer-temperatures-may-not-hinder-coronavirus-study-suggests/726034

Men her til lands har mange begynt å slappe av..

Nei men hvem har påstått at varm sommer STOPPER viruset?

Anonymkode: 0dade...fb8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men hvem har påstått at varm sommer STOPPER viruset?

Anonymkode: 0dade...fb8

Donald Trump.

Anonymkode: 2a4e8...085

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Varme hjelper ikke. Direkte sollys tar kbekken på det.

Anonymkode: dd211...8c0

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Varme hjelper ikke. Direkte sollys tar kbekken på det.

Anonymkode: dd211...8c0

Er jo ofte stygt vær på sommeren her i Norge, særlig på vestlandet. Overskyet, regn, vind, 10-15 grader.

Anonymkode: 38043...214

• Liker 1
  • Opprett ny...