AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Det søkes etter VG selgere i helgene der vi bor. Har et barn i rett alder som er litt interessert i å tjene egne penger, men jeg lurer litt på om dette er noe å satse på. Noen som har barn som er/har vært VG selgere? Ble de tatt godt imot i nabolaget og fikk de solgt noe? Anonymkode: 17953...de0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Jeg gjorde det da jeg var tenåring, helt greit på sommerstid, veldig tungt ellers i snøvær, sludd og regn. Tungt er det også, burde ha vogn eller sykkel med vogn. Folk var OK greie, mange som satt stor pris på det, noen som blir litt sure, men sånn er det vel med alt. Fikk litt ekstra som julegave osv., det var jo hyggelig. Tjente ganske lite penger på det da, mye jobb for lite om en ikke selger godt, og det kommer helt an på om en trives med det. Anonymkode: 0d711...4ac 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 10 timer siden, norw skrev: Når er dette? Til høsten? Mtp covid-19. Tror egentlig de kan begynne ganske snart, men vet ikke helt. Anonymkode: 17953...de0
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 Jeg gjorde det da jeg var 16. Men det er over 20 år siden, og da var ikke internett i nærheten av like utbredt og selv da var det tungt å selge avisa. Anonymkode: 19633...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 10 timer siden, norw skrev: Når er dette? Til høsten? Mtp covid-19. De tar betalt via vipps. Anonymkode: 1cb63...cbc 1
¤Pippilotta¤ Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 Har en gutt som solgte her i nabolaget. Gikk veldig fint. Tjente seg litt penger og lærte litt om arbeidslivet. Da var det betaling med kontanter. Han (vi hjalp han) å lage lapper som han la i postkassene der han skulle gå med litt info om han selv og at han skulle selge vg. Der informerte han også om at hvis det var noen som ville ha vg som som ikke brukte å være våken så tidlig på søndager at det kunne henge ut en plastpose med penger til vg på døra, så la han avisen oppi der. Det var det ganske mange som gjorde. Ellers etter etpar-tre søndager hadde han opptjent seg en fast kundebase. 3
mmd Skrevet 24. april 2020 #8 Skrevet 24. april 2020 Eldste min gjorde det for noen år siden, men etterhvert ble det ikke lengre noe markedet. «Ingen» vil ha papiraviser lengre. Det ble veldig mye jobb for lite penger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå