Gå til innhold

Hva skal til for å holde seg hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! Det har seg sånn at jeg jobber på en PU bolig. I kveld har jeg begynt og få rennende nese. Ikke veldig mye, men snufser en del, og nesen renner litt.

Kan jeg fortsatt gå på jobb i morgen, eller har jeg ikke lov? Ble skikkelig usikker, og vet ikke hva jeg skal.. 

Anonymkode: 10e0a...eb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er permittert, men har hørt fra de rundt meg at de ikke får komme til arbeidsplassen sin om de brygger på noe. Uansett symptomer så må de holde seg hjemme...men det er nok opp til hver enkelt bedrift. Ring og hør med sjefen din, så du ikke gjør noe feil ☺️

Anonymkode: 2fc37...db0

AnonymBruker
Skrevet

Her får de ikke lov. Man må holde seg hjemme, og ikke komme tilbake før man har vært frisk i en dag.

Anonymkode: 53b9f...594

AnonymBruker
Skrevet

Vi forsøker å sette ansatte til oppgaver uten pasient/brukerkontskt feks rapportskriving, føre statistikk osv. Hvis vi har et avsidesliggende kontor hvor man kan være alene. Går ikke det må man holde seg hjemme

Anonymkode: 3f591...6e5

AnonymBruker
Skrevet

Her er det "har du luftveissymptomer som ikke skyldes allergi - hold deg hjemme" 

Anonymkode: 9fd57...018

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med dem, de mente jeg kunne komme da de regnet med det var vanlig forkjølelse :)

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med dem, de mente jeg kunne komme da de regnet med det var vanlig forkjølelse :)

Regnet med vanlig forkjølelse ja.... Håper det ikke blir sånn når skolene åpner igjen.

Anonymkode: 70678...bda

Gjest Raggatusen
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Regnet med vanlig forkjølelse ja.... Håper det ikke blir sånn når skolene åpner igjen.

Anonymkode: 70678...bda

Du skal være hjemme  om alle tenker som deg blir det mye smite

• Opprett ny...