magolia Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 ...man ikke får kneppet den igjen? Hva mener dere? :-? :-?
aline Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 ja, for liten hvis du ikke får kneppet den igjen. også for liten dersom du ikke kan strekke armene frem uten at den blir for trang over ryggen eller/og at ermene blir "for korte" når du strekker armene frem.
Gjest Seleena Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 aline : Kor finner man sånne super dressjakker?
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 For at det med ryggen aldri skulle skje hos meg, ville jeg måttet ha skreddersydde dressjakker, for jeg har brede skuldre i forhold til resten av kroppen, men kan IKKE gå opp en størrelse uten at det ser rart ut. Forøvrig enig med de som har talt; den ER for liten hvis du ikke får kneppet den.
aline Skrevet 22. juni 2005 #5 Skrevet 22. juni 2005 jeg er også bred over ryggen, og har dermed problemer med jakker generellt. så hvor man får tak i det kan jeg ikke svare på, da jeg ikke har dressjakke nettop fordi jeg har en kropp som er vanskelig å få tak i dette til. blir nesten alltid for kort på armene eller trang over ryggen, og dersom den sitter bra på armene og ryggen, så blir den telt!! men leter og leter, og iblandt finner jeg jakker som passer til min kropp også, venter heller på den en å gå i for store eller for små klær.
Miracl3 Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 For liten men kan brukes hvis du ikke skal lukke den. I vinter var dressjakker som ikke kunne lukkes på moten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå