AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Jeg synes det er så vanskelig å finne fine, langermede plagg. Hva pleier du å bruke? Synes cardigan også kan være fint, men de er ofte for lange, og det er så mye oversize ut og går uansett hva slags type overdel jeg leter etter synes jeg. Vil ha noe som er pent, som funker med paper-bag-bukser og high-waist skinny jeans, eventuelt blyantskjørt. Noen tips? Hva er stilen og snittet på din favorittgenser? Anonymkode: 3e7cd...6bb
dårligpåbrukernavn Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 (endret) Hvor gammel er du? Har du sjekket ut NA-KD og Nelly? My fint til skinny jenas der til en billig penge. Samsøe og Gestuz har også mye fint til det du beskriver, har ikke sett så mye på kolleksjonen som er ute nå, men de har hatt mye fint tidligere 😄 Min favorittgenser for tiden er en genser jeg strikket selv fra petiteknit, sunday sweater. Hadde sikkert ikke gått i den like mye om det ikke var for korona 🙄 Til vanlig er jeg veldig glad i overdeler som sitter strammere i midjen eller som kan puttes under buksekanten, figuren min kommer best frem da. Endret 23. april 2020 av dårligpåbrukernavn
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Jeg bruker bare korte cardigans. Denne har jeg i flere farger https://www.kjoledamen.no/products/hell-bunny-cardigan-paloma-sort Anonymkode: d87d2...4c8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 22 hours ago, dårligpåbrukernavn said: Hvor gammel er du? Har du sjekket ut NA-KD og Nelly? My fint til skinny jenas der til en billig penge. Samsøe og Gestuz har også mye fint til det du beskriver, har ikke sett så mye på kolleksjonen som er ute nå, men de har hatt mye fint tidligere 😄 Min favorittgenser for tiden er en genser jeg strikket selv fra petiteknit, sunday sweater. Hadde sikkert ikke gått i den like mye om det ikke var for korona 🙄 Til vanlig er jeg veldig glad i overdeler som sitter strammere i midjen eller som kan puttes under buksekanten, figuren min kommer best frem da. Jeg er 30. Føler det er på tide å oppdatere stilen til noe som er litt mer voksent enn hettegenser og store ullgensere. Har sett litt på diverse nettsider, men der er så latterlig mange sider med klær på f.eks. Nelly at jeg blir helt matt 😛 Foretrekker også å kunne putte genseren i buksa. Har pæreform så synes det blir mest kledelig på den måten. Anonymkode: 3e7cd...6bb
Gjest Aniita Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er så vanskelig å finne fine, langermede plagg. Hva pleier du å bruke? Synes cardigan også kan være fint, men de er ofte for lange, og det er så mye oversize ut og går uansett hva slags type overdel jeg leter etter synes jeg. Vil ha noe som er pent, som funker med paper-bag-bukser og high-waist skinny jeans, eventuelt blyantskjørt. Noen tips? Hva er stilen og snittet på din favorittgenser? Anonymkode: 3e7cd...6bb I stedet for genser, vil jeg heller si bluser. Jeg er stor, og liker å bruke lange bluser som går nedenfor rompa. Er du tynn kan du selvsagt stappe dem inn ved skjørtet. Cardigan er alltid fint, Hvis du ser deg om på nettet, skal det være cardigans som ikke er så lange.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 6 minutter siden, Aniita said: I stedet for genser, vil jeg heller si bluser. Jeg er stor, og liker å bruke lange bluser som går nedenfor rompa. Er du tynn kan du selvsagt stappe dem inn ved skjørtet. Cardigan er alltid fint, Hvis du ser deg om på nettet, skal det være cardigans som ikke er så lange. Bluser har jeg i massevis, jeg trenger noe jeg kan ha over blusen Eller over andre tynne/mindre plagg. Cardigan liker jeg, så jeg må se etter flere slike Anonymkode: 3e7cd...6bb
Diamant20 Skrevet 28. april 2020 #8 Skrevet 28. april 2020 Jeg strikker😁 Hvis du kan få noen til å strikke for deg har petiteknit noen jakker, og gensere som er fine.👌🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå