Gå til innhold

Bytte plass på dusjkabinett og vaskemaskin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det lar seg gjøre relativt rimelig? Evt bytte plass på vaskemaskin og vask? 

Anonymkode: 94e60...425

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på rør og avløp. Kan du skjule rørene i baderomsmøbelet, eller må du ned med veggen for å skjule opplegget? Hvor mye kan du gjøre selv? 

Anonymkode: 13ef3...e37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må ha et fall for å bli kvitt vannet fra dusjen, vaskemaskinen trenger ikke det. Så dusjkabinettavløpet må ned i et sluk /lavere punkt. Du får muligens et avløpsrør bortover badegulvet ditt og ned i sluket.

Anonymkode: 520fa...50c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på rør og avløp. Kan du skjule rørene i baderomsmøbelet, eller må du ned med veggen for å skjule opplegget? Hvor mye kan du gjøre selv? 

Du må ha et fall for å bli kvitt vannet fra dusjen, vaskemaskinen trenger ikke det. Så dusjkabinettavløpet må ned i et sluk /lavere punkt. Du får muligens et avløpsrør bortover badegulvet ditt og ned i sluket.

Anonymkode: 520fa...50c

Takk for svar begge to😊

Jeg kan ikke gjøre noe selv😅Jeg kan ingenting om rør etc, men legger ved bilde av hvordan vannrørene til dusj ser ut. (dusjer nå på gulv. Eldre bad og må derfor ha kabinett. Skal kabinettet stå der dusjhjørnet er får jeg kun plass til en vask på max 35 cm i bredde og det blir litt liten vask!)

Jeg innbiller meg at de to rørene i dusjen er varmt og kaldt? Og at det ene ved vaskemaskin er kaldt? Og at jeg kanskje kan få «trekt» varmtvannsrøret langs taket til der jeg vil ha dusjen?

På gulvet i dusjhjørnet er det hjelpesluk, hovedsluk er under vask. Og det er jo et sånt plastrør ned i gulvet der vaskemaskin er nå og det regner jeg med leder ut i hovedsluk😅🤔Er det til noe hjelp?

ifht fall. Må jeg ha det det et dusjkabinett står? Så lenge jeg har et rør(?)som leder vann ut i et sluk?

BDED4B33-52A1-4FF8-901B-55D661E1503F.jpeg

66181E66-62E6-4B46-962B-35849EEE3EA0.jpeg

Anonymkode: 94e60...425

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er nok å ta bilder av hele badet, og maile det til et par firma/legge ut på mitt anbud. 
Kan hende de vil lage skap for å skjøte rør og det er DYRT. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...