AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Barnet har nylig fått eget rom, og nå har vi jo vært hjemme i noen uker, uten noen strenge legge-rutiner. Jeg angrer jo nå på at jeg har vært så slapp på det, for da blir det jo desto vanskeligere å gjennomføre nå. Det jeg ønsker å gjennomføre, er: Følge barnet på rommet tidlig, lese en bok, gå ut derfra, og la barnet sovne av seg selv, uten å komme ut i stua 10 ganger for å fortelle "jeg får ikke sove". Realiteten: Går til rommene våre samtidig, ser på iPad/hører på lydbok til h*n sovner, fordi jeg som oftest sovner før barnet, får ikke sove, og kommer å vekker meg midt på natta for å sove hos meg.🙄 Hvordan innfører dere rutiner igjen nå? Tenker hvertfall det er lurt på vekke tidlig de neste morgenene, slik at h*n kanskje får sove tidligere på kvelden. Men målet er jo at jeg kan sitte våken lengre enn barnet, og ikke gå å legge oss samtidig.. Anonymkode: f9fc8...c92
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Har ikke barnet vært vant til å sovne alene før nå? Og har ikke barnet hatt eget rom før nå? Anonymkode: 77bec...b24 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Ingen iPad i senga. Det er ikke bra! Anonymkode: 08a9d...d16 3
Belima Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 Les her om skjermbruk. https://www.faktisk.no/faktasjekker/QGB/lyset-fra-mobilskjermen-kan-odelegge-sovnen-din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå