Gå til innhold

Erfaringer med Manduka Black Mat Pro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gå til anskaffelse, trenger en matte til yoga og pilates.

Er ca. 172 cm høy, og lurer på om jeg i så fall bør kjøpe den vanlige versjonen eller den som er litt lengre.

Alle svar mottas med takk! 😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en manduka pro lite, men jeg sklir så syyyykt på den. Så jeg leter etter en annen. 

Anonymkode: 280b8...4fd

Skrevet

Jeg elsker den! 

Man må sette den inn med salt før bruk (følger med instruksjoner) så den ikke er så glatt, og i likhet med visse andre high end matter blir den bedre jo mer man bruker den. Så ikke supergod i begynnelsen kanskje, men den blir bare bedre og bedre. 

Jeg liker spesielt godt tykkelsen og "motstanden" i den, i tillegg til at det er den stødigste matten jeg har prøvd. Er 179 høy og synes den vanlige er litt kort innimellom.

Skrevet

Elsker min! Glatt i starten. Men etter saltscrub og bruk er den super. Har ekstra long, deilig med mye plass på matta så gå for den hvis du har råd!

Skrevet
På 26.4.2020 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en manduka pro lite, men jeg sklir så syyyykt på den. Så jeg leter etter en annen. 

På 28.4.2020 den 21.36, Krakilsk skrev:

Jeg elsker den! 

Man må sette den inn med salt før bruk (følger med instruksjoner) så den ikke er så glatt, og i likhet med visse andre high end matter blir den bedre jo mer man bruker den. Så ikke supergod i begynnelsen kanskje, men den blir bare bedre og bedre. 

Jeg liker spesielt godt tykkelsen og "motstanden" i den, i tillegg til at det er den stødigste matten jeg har prøvd. Er 179 høy og synes den vanlige er litt kort innimellom.

På 28.4.2020 den 23.01, Hobby skrev:

Elsker min! Glatt i starten. Men etter saltscrub og bruk er den super. Har ekstra long, deilig med mye plass på matta så gå for den hvis du har råd!

Takk for svar!

Tok sjansen på å bestille før jeg fikk svar her, gikk for den vanlige lengden. Satser på at det holder 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forsøkt å skrubbe den med salt flere ganger og å la den tørke i solen, men jeg sklir som et uvær! Hva gjør jeg feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...