barbent Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Blir så innmari fort kåt igjen etter jeg har onanert.Jeg elsker å onanere og gjør det flere ganger daglig, får mellom 2 og 3 orgasmer hver gang. Problemet mitt er at jeg blir så fort kåt igjen og trangen for å få orgasme melder seg veldig raskt. Dette medfører at jeg onanerer over alt. Første orgasme kan jeg få på under 30 sekunder. Andre som har det like intenst 2
Bamseklemmer Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Der er bare så fantastisk flott å se at du er så lettent og onanerer så ofte, fortsetter du slik fremover blir du seksuelt aktiv til langt inni pensjonsalderen...😋 I en alder av 48 år er det slik jeg også tenker, fordi jeg ser så mange sliter med sexlyst og andre problemer og komplikasjoner. Jeg startet for 5 år siden, endret kostholdet og begynte med kegeløvelser med våt håndduk eller noe annet tungt å henge over penisen. Resultatet er blitt at den er mere utholdende, hardere og muskulær penis med store blodårer. Prostataen er i toppform, pisser glatt over 3 meter med stopp/start underveis og spruter 1,5 - 2 meter på en god dag. Samtidig har jeg fått mye mere precum-og sædproduksjon, noe som er både fordeler og ulemper da. Lettent ja, det tar bare 0-10 sekunder fra slapp til stå, det er nok at sola skinner på den, eller kjenner duften av nyvasket hår😋 Onanerer stortsett hjemme da, men når jeg sniffer inn skoglufta klarer jeg ikke å holde meg...Så hvis man holder utstyret i trim og har mye vedlikehold, burde både kvinner og menn klare seg godt som pensjonister🙄
barbent Skrevet 24. april 2020 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2020 6 timer siden, Bamseklemmer skrev: Der er bare så fantastisk flott å se at du er så lettent og onanerer så ofte, fortsetter du slik fremover blir du seksuelt aktiv til langt inni pensjonsalderen...😋 I en alder av 48 år er det slik jeg også tenker, fordi jeg ser så mange sliter med sexlyst og andre problemer og komplikasjoner. Jeg startet for 5 år siden, endret kostholdet og begynte med kegeløvelser med våt håndduk eller noe annet tungt å henge over penisen. Resultatet er blitt at den er mere utholdende, hardere og muskulær penis med store blodårer. Prostataen er i toppform, pisser glatt over 3 meter med stopp/start underveis og spruter 1,5 - 2 meter på en god dag. Samtidig har jeg fått mye mere precum-og sædproduksjon, noe som er både fordeler og ulemper da. Lettent ja, det tar bare 0-10 sekunder fra slapp til stå, det er nok at sola skinner på den, eller kjenner duften av nyvasket hår😋 Onanerer stortsett hjemme da, men når jeg sniffer inn skoglufta klarer jeg ikke å holde meg...Så hvis man holder utstyret i trim og har mye vedlikehold, burde både kvinner og menn klare seg godt som pensjonister🙄 😊😊❤️
Trøndermann Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 12 timer siden, barbent skrev: Blir så innmari fort kåt igjen etter jeg har onanert.Jeg elsker å onanere og gjør det flere ganger daglig, får mellom 2 og 3 orgasmer hver gang. Problemet mitt er at jeg blir så fort kåt igjen og trangen for å få orgasme melder seg veldig raskt. Dette medfører at jeg onanerer over alt. Første orgasme kan jeg få på under 30 sekunder. Andre som har det like intenst Du er nok ikke alene nei...
barbent Skrevet 24. april 2020 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2020 1 time siden, Trøndermann skrev: Du er nok ikke alene nei... 😁
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 14 timer siden, barbent skrev: Blir så innmari fort kåt igjen etter jeg har onanert.Jeg elsker å onanere og gjør det flere ganger daglig, får mellom 2 og 3 orgasmer hver gang. Problemet mitt er at jeg blir så fort kåt igjen og trangen for å få orgasme melder seg veldig raskt. Dette medfører at jeg onanerer over alt. Første orgasme kan jeg få på under 30 sekunder. Andre som har det like intenst Skrev ikke du at du hadde fått deg dame for ikke lenge siden? Behøver vel ikke onanere så mye da 😜 Anonymkode: 5edb0...993
barbent Skrevet 24. april 2020 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2020 nei har ikke fått meg fast dame, men er stormforelsket i ei😍
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #8 Skrevet 24. april 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Skrev ikke du at du hadde fått deg dame for ikke lenge siden? Behøver vel ikke onanere så mye da 😜 Anonymkode: 5edb0...993 Samboeren min foretrekker å onanere fremfor å ha sex med meg. Jeg er ikke pen eller bra nok. Anonymkode: 8127a...674
Tomtegubben Skrevet 24. april 2020 #9 Skrevet 24. april 2020 Alt med måte, så lenge det er lystbetont er det vel greit! Blir det tvangspreget og setter deg (og andre dersom du tvinger deg på som i blotting etc.) i vanskelig situasjoner, så er det ikke greit.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #10 Skrevet 24. april 2020 23 minutter siden, barbent skrev: nei har ikke fått meg fast dame, men er stormforelsket i ei😍 Ok, lykke til med henne da 😊 Anonymkode: 5edb0...993
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #11 Skrevet 24. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min foretrekker å onanere fremfor å ha sex med meg. Jeg er ikke pen eller bra nok. Anonymkode: 8127a...674 Sånn skal det ikke være. Anonymkode: 5edb0...993
barbent Skrevet 24. april 2020 Forfatter #12 Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, lykke til med henne da 😊 Anonymkode: 5edb0...993 Takk😘 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå