AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Jeg er introvert, veldig introvert. Jeg stortrives egentlig i eget selskap, er ELENDIG på small talk og hater "skravling" om ting som ikke betyr noe. Jeg er i en situasjon nå som gjør at jeg hadde trengt et menneske eller to jeg kunne luftet tanker med, men min beste venninne døde dessverre for noen år siden, og etter det har jeg ikke klart å få noe nært vennskap til noen, det blir bare overfladisk. Jeg syntes det er SÅ vanskelig, spesielt fordi jeg sliter sånn med small talk, jeg klarer det ikke og orker det ikke. Dype samtaler om interessante temaer derimot er noe jeg elsker. Så spørsmålet mitt er hvordan skal jeg finne en venn? Hvordan kan man lære seg small talk? Jeg er over 40, og har ikke lært det enda, så tror ikke det er noe håp! Jeg tror ikke jeg er veldig sær, syntes bare ikke det er så interessant å skravle om bekjente, høre hva ungene dine sa og gjorde i går, høre siste sladder om nabo eller annen venninne osv. Jeg liker å gå på cafe og pub, elsker fotball, liker å se film og serier og liker å gå på kino. Jeg er genuint interessert i de jeg er glad i, og vil alltid være der for en venn/venninne når de trenger det, men altså..... hvordan kan jeg finne noen når jeg ikke klarer å oppsøke noen? Noen tips eller ideer? Anonymkode: fd044...b4f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Kunne du ha skrevet det på et slikt nettsted hvor man søker kjæreste eller vennskap? Helt sikkert andre som også kunne ha tenkt seg det og som vet hva du snakker om. Anonymkode: 5ead1...18d
Cornelia Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 (endret) Jeg er også veldig introvert. Er elendig på smalltalk og vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Jeg er veldig ensom og har ingen venner fordi jeg ikke er noe flink i det sosiale. Jeg liker også å gå på cafe men det er så ensomt å gå alene hver eneste gang. Veldig trist at venninnen din døde.❤️ Endret 29. april 2020 av Cornelia
Bareine Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 Kjenner meg litt igjen. Jeg har funnet mine yndlingsmennesker gjennom foreninger og arbeidsplasser. De du møter der har du kanskje sannsynligvis noe felles interesser med, og da blir det lettere.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 På 23.4.2020 den 20.12, AnonymBruker skrev: Jeg er introvert, veldig introvert. Jeg stortrives egentlig i eget selskap, er ELENDIG på small talk og hater "skravling" om ting som ikke betyr noe. Jeg er i en situasjon nå som gjør at jeg hadde trengt et menneske eller to jeg kunne luftet tanker med, men min beste venninne døde dessverre for noen år siden, og etter det har jeg ikke klart å få noe nært vennskap til noen, det blir bare overfladisk. Jeg syntes det er SÅ vanskelig, spesielt fordi jeg sliter sånn med small talk, jeg klarer det ikke og orker det ikke. Dype samtaler om interessante temaer derimot er noe jeg elsker. Så spørsmålet mitt er hvordan skal jeg finne en venn? Hvordan kan man lære seg small talk? Jeg er over 40, og har ikke lært det enda, så tror ikke det er noe håp! Jeg tror ikke jeg er veldig sær, syntes bare ikke det er så interessant å skravle om bekjente, høre hva ungene dine sa og gjorde i går, høre siste sladder om nabo eller annen venninne osv. Jeg liker å gå på cafe og pub, elsker fotball, liker å se film og serier og liker å gå på kino. Jeg er genuint interessert i de jeg er glad i, og vil alltid være der for en venn/venninne når de trenger det, men altså..... hvordan kan jeg finne noen når jeg ikke klarer å oppsøke noen? Noen tips eller ideer? Anonymkode: fd044...b4f Hvor bor du? Kondelerer med venninna di❤️ Anonymkode: 350ee...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå