Gjest Janna Skrevet 12. september 2002 #1 Skrevet 12. september 2002 Hvor får jeg tak i det??? Skal lage hjemmeside, og har ikke peiling på sånne avanserte greier. He-he :blunke: Har laget hjemmeside med FrontPage før, men har ikke det programmet på denne PC`en, vi har WinXP. Help me?
Catzy Skrevet 12. september 2002 #2 Skrevet 12. september 2002 FrontPage er, så vidt jeg vet, en del av Office-pakka. Hvis du har Word og Excel, så har du mest sannsynlig også FrontPage. Det er bare ikke sikkert at du har installert det. Finn Office-cd'en din, og installer det derfra. Det er ikke vanskelig. (Hvis dere ikke har Office-cd'en, så får du låne den av den som installerte maskinen din i første omgang. ) Vil også nevne at det finnes wisywig-programmer * som er bedre enn FrontPage, f.eks. Macromedia Dreamweaver og Adobe GoLive. Men hvis du allerede har Office, så er det kanskje ingen vits i å invistere i noe annet enn FrontPage. Catzy *"what you see is what you get", grafiske kodeprogrammer
Gjest Janna Skrevet 12. september 2002 #3 Skrevet 12. september 2002 Har Office 2000 cden, men der er det bare Excel, Word, Outlook og Internet Explorer..... *sukk* Vil ha FrontPage!!
Gjest dr. ian Skrevet 12. september 2002 #4 Skrevet 12. september 2002 Sukketi-sukk Du kan ikke bruke et gratis-program da, Vinga? Sjekk litt på http://www.nonags.com Der ligger det mye digg, også andre programmer :blunke: Har ikke testa noen html-editorer selv derfra, men det burde være noe som er brukandes? nerdian
Gjest Lea Skrevet 12. september 2002 #5 Skrevet 12. september 2002 Du kan ikke prøve denne da: http://www.evrsoft.com/1stpage/ Skal være en slags FrontPage-kopi, men den er helt gratis.
Gjest ravna Skrevet 13. september 2002 #6 Skrevet 13. september 2002 har brukt 1'st page, og til å være et gratisprogram så er det ikke så verst. det er ganske enkelt, med alle funksjoner man trenger som "fersking". det er lett å følge kodingen, så man kan risikere å lære seg litt html mens man holder på
Gjest Janna Skrevet 13. september 2002 #7 Skrevet 13. september 2002 Aha, tusen takk dere :D Nå skal jeg snart begynne å snekre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå