Gå til innhold

FrontPage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg tak i det???

Skal lage hjemmeside, og har ikke peiling på sånne avanserte greier. He-he :blunke:

Har laget hjemmeside med FrontPage før, men har ikke det programmet på denne PC`en, vi har WinXP.

Help me?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FrontPage er, så vidt jeg vet, en del av Office-pakka. Hvis du har Word og Excel, så har du mest sannsynlig også FrontPage. Det er bare ikke sikkert at du har installert det. Finn Office-cd'en din, og installer det derfra. Det er ikke vanskelig.

(Hvis dere ikke har Office-cd'en, så får du låne den av den som installerte maskinen din i første omgang. ;) )

Vil også nevne at det finnes wisywig-programmer * som er bedre enn FrontPage, f.eks. Macromedia Dreamweaver og Adobe GoLive. Men hvis du allerede har Office, så er det kanskje ingen vits i å invistere i noe annet enn FrontPage.

Catzy

*"what you see is what you get", grafiske kodeprogrammer

Skrevet

Har Office 2000 cden, men der er det bare Excel, Word, Outlook og Internet Explorer.....

*sukk*

Vil ha FrontPage!! :ler:

Skrevet

Sukketi-sukk :ler:

Du kan ikke bruke et gratis-program da, Vinga?

Sjekk litt på

http://www.nonags.com

Der ligger det mye digg, også andre programmer :blunke:

Har ikke testa noen html-editorer selv derfra, men det burde være noe som er brukandes?

nerdian :briller:

Skrevet

har brukt 1'st page, og til å være et gratisprogram så er det ikke så verst.

det er ganske enkelt, med alle funksjoner man trenger som "fersking". det er lett å følge kodingen, så man kan risikere å lære seg litt html mens man holder på :)

Skrevet

Aha, tusen takk dere :D

Nå skal jeg snart begynne å snekre :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...