Gå til innhold

Er det veldig viktig for dere gutter å gå i dusjen etter sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nettopp sex med en fyr, han kom inni meg og rett etter kledde han på seg å gikk uten å si ett ord. Etterpå sendte han melding om at han hadde gådd i dusjen. Følte meg litt brukt når jeg bare lo i senga å han sa ingenting engang. 

Skal jeg egt ta dette personelig, er det veldig viktig/godt å gå i dusjen etter?

Anonymkode: 0d7c9...717

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk viktig for meg som jente at han hvert fall vasker pikken etter sex. Alt annet er jo ganske uhygienisk. Jeg vasker hender og nedentil etter sex hver gang, så hvorfor skal ikke han? Da lukter det jo mus av han etterpå og det er uhygienisk  

Anonymkode: 07afc...010

Skrevet

Det høres veldig rart ut. Greit at man blir svett og sånn men det er da grenser. Man går ikke uten å si noe for å dusje. Høres mer ut som tøm, røm og finn på en dårlig unnskyldning 

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke rart å dusje etter sex, men det som er rart her er at han går uten å si et ord. Men dusjer han i samme huset som dere hadde sex i eller dro han hjem og deretter sende melding om at han hadde gått i dusjen? Det er jo fortsatt veldig rart å gå uten å si noe da. Og veldig rart hvis han sendte melding fra badet mens du lå på soverommet. Veldig merkelig🤨 Du bør sikkert ta det opp med han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke viktig. Men er fint å få vasket bort "sexlukta" av snoppen før den blir intens. 

Anonymkode: fa236...30b

AnonymBruker
Skrevet

Update:

Skrev det første imens jeg lå i senga. Litt etterpå spør han på melding om jeg snart skal fare hjem (vi var hos han), imens han er på badet. Jeg ble så irritert så stakk bare. Litt etterpå så jeg at han hadde blokkert meg på snap. Nå tenker dere sikkert at han er en drittsekk, men det blir værre.

Finner ut nå (en venninne skrev til meg) at han har kjæreste. Åltså hvafaen

Er helt knust nå føler meg skikkelig brukt. Det værste er vell at jeg hadde eller fortsatt har følelser for han. Vi har vært av å på veldig lenge og han betyr masse for meg, men jeg betyr tydeligvis ikke noe for han.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fortalt kjæresten hans. Hun fortjener bedre.

Anonymkode: cb8c8...fe3

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk lurt for menn å dusje av den etter sex, menn kan også bli sår av fukten vår. 

Anonymkode: eebb3...030

Skrevet

For en drittsekk. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det der har jeg ikke opplevd før. Som regel ligger vi koser sammen i sengen etterpå. Veldig ofte til dagen etterpå uten å dusje. Noen ganger går vi sammen i dusjen før vi går tilbake i sengen og koser. Kosing i senga er det alltid uansett - det er viktig. Hadde en gutt bare kledd på seg uten å si et ord hadde jeg også blitt ganske såra, det er ikke normal oppførsel og ikke greit. 

Anonymkode: b96b8...122

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Update:

Skrev det første imens jeg lå i senga. Litt etterpå spør han på melding om jeg snart skal fare hjem (vi var hos han), imens han er på badet. Jeg ble så irritert så stakk bare. Litt etterpå så jeg at han hadde blokkert meg på snap. Nå tenker dere sikkert at han er en drittsekk, men det blir værre.

Er helt knust nå føler meg skikkelig brukt. Det værste er vell at jeg hadde eller fortsatt har følelser for han. Vi har vært av å på veldig lenge og han betyr masse for meg, men jeg betyr tydeligvis ikke noe for han.

Du må jo varsle kjæresten. 

Anonymkode: 02f04...f1c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ganske uansvarlig å drive med ons i koronatidene da. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer meg alltid etter sex "ikke at jeg har det i det siste XD"

Men vask penisen med sjampo så går det fint :P Men ja jeg føler det er merkelig å ikke ta en dusj etter man har sex med en annen person. Viktig å ta vare på hygene

Anonymkode: 7f1c9...85c

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde fortalt kjæresten hans. Hun fortjener bedre.

Anonymkode: cb8c8...fe3

Så når du ikke får viljen din da blir det sabotasje muhahaha.

Anonymkode: 92d93...58b

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Update:

Hvordan sjekket du ikke at han var singel først? 🤦‍♀️

Anonymkode: 6d41e...1b4

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Update:

Han brukte deg tydeligvis bare for å få sex. Hvordan visste du ikke at han hadde kjæreste? Du må sifra til henne at han har vært utro.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dusjer meg alltid etter sex "ikke at jeg har det i det siste XD"

Men vask penisen med sjampo så går det fint :P Men ja jeg føler det er merkelig å ikke ta en dusj etter man har sex med en annen person. Viktig å ta vare på hygene

Anonymkode: 7f1c9...85c

Penis skal aldri vaskes med shampoo.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han har kjæreste.

Så nå forstår jeg hvorfor han dusjet😅

Anonymkode: 1bf38...3c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så når du ikke får viljen din da blir det sabotasje muhahaha.

Anonymkode: 92d93...58b

Det handler ikke om å ta hevn på han. Det handler om å ikke være psykopat men faktisk ha empati for den stakkars kjæresten som blir ydmyket og løyet til uten at hun vet det selv.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Både kvinner og menn anbefales å urinere etter sex. Å ta seg en dusj middelbart etterpå er ofte tegn på at noe ikke stemmer. Særlig i et nytt forhold der en ofte kjører flere runder, time etter time.

Anonymkode: 46970...d34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...