Gjest Liltlveja Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har til tidern MYE utflod. Syns jeg da. Vet ikke hva som skal være "normalt". Også når jeg og samboer har sex er det akkurat som om det er mer der enn det bør være. Der er hvitt ett-eller-annet på penisen etterpå. Jeg er også så og si alltid våt, selvom jeg ikke er kåt. Etter å ha sett litt her og lest om syster, så lurer jeg rett og slett på om jeg kan ha det. At dette medfører at jeg har mye utflod og at det "klumper seg" når vi har sex. Kan det være at det er verk fra syster som kommer ut? Er det noen her som har hatt/eller er plaget med syster som kan fortelle om det er slik det fortoner seg? Jeg har vært på GU, uten filming eller ultralyd, men der har ikke blitt observert noe unormalt. Men allikevel er det plagsomt, for meg.
Gjest Formosiss Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 Den første delen der høres akkurat ut som meg. Jeg har alltid hatt utrolig mye utflod, og må gjerne skifte truser flere ganger om dagen :-( Var på GU i går, og tok ultralydundersøkelse også - han så ingen syster, annet enn at det var utrolig mye mer utflod der enn det skal være. Han tok prøver av den, og det viste seg at jeg hadde mye av en spesiell bakterie (husker ikke navn). Skal få noe behandling for det, iallfall :-)
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 Slik du beskriver hadde jeg det også. Det ble testet for alt mulig og prøvene viste noe så kurerbart som skjedekatarr. Fikk en stikkpille og 3 dager etter var alt borte. Så det trenger ikke være noe så gale som syster :-) Ta deg en tur til legen, der tar han noen tester som sikkert løser problemet fort. Lykke til!
Gjest Liltlveja Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 Skal snakke med gynokologen min igjen. Tenkte å bestille time nå neste uke. Håper det rett og slett er en katarr! Så går det hvertfall an å få det bort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå