Gå til innhold

Menn, hvordan føles det å ha ereksjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du merke at du har ereksjon uten å se/ta på skrittet? Om du ligger under dyna eller sitter ved bordet f.eks?

Dette lurer jeg på i dag😊

Anonymkode: 3e9f2...4e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får helt sikkert et mer utfyllende svar ganske snart av Bamseklemmer, hr Aktiv, eller Alterego666 ganske snart siden dette handler om seksualitet, men i mellomtiden er det korte svaret:

Ja. 

Anonymkode: 93989...5d2

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart. Våkner om natta av at den slenger av meg dyna, før den treffer øvre del av magen med et klask. I ungdommen knakk den et av ribbeina mine, men etter at en fikk seg skuddsikker vest har heldigvis ikke det skjedd igjen. 

Anonymkode: f232e...0b5

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Ja du merker en ereksjon. 

Vet ikke om det er så lett å forklare. Når den er beinhard, for eksempel når du våkner med morrabrød, så er den så hard og sprengende, gjerne i kombinasjon med at du er litt pissatrengt, at det nesten er på grensen til smerte. .. ikke helt smerte, men i slekt med smerte. 

Du har en stram følelse i skrittet. Normalt (men ikke alltid) så er den i kombinasjon med at du er kåt og kåthetsfølelsen om den sprengende følelsen går litt over i hverandre. Måten kuken blir hard på er jo at blod strømmer inn, men i mindre grad får strømme ut. Det merker du, spesielt når den er steinhard. Ta en finger og tvinn tråd/strikk rundt den så du stenger blodtilførselen så kjenner du noe som ligner litt på den spreng følelsen, bare at det er godt. 

Anonymkode: 5822e...1d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Penisen stiger og stiger desto mer men tenker på noe som man blir kåt på. Som en man liker eller noe man vil virkelig gjøre. Så blir penisen veldig hard og langt avhengig av hvor kåt man er, og er veldig svær. Ulempen er at det vil gjøre vondt om man beveger seg for mye i en retninger. Kan gå litt venstre eller høyre. Men med en avslappet penis kan den generelt gå overalt :P . Men generelt føles det godt av å tenke på noen man liker å runke til man kommer osv.

Anonymkode: ce7a1...944

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får helt sikkert et mer utfyllende svar ganske snart av Bamseklemmer, hr Aktiv, eller Alterego666 ganske snart siden dette handler om seksualitet, men i mellomtiden er det korte svaret:

Ja. 

Anonymkode: 93989...5d2

😂😂😂😂😂😂

Takk, takk!

😂😂😂😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ALLTID man kjenner at man har ereksjon. Jeg har opplevd å ligge naken på ryggen i en badstu, og så begynte jeg å tenke på sexen jeg hadde hatt kvelden før. Jeg fikk en ereksjon, men siden det ikke var noe undertøy eller dyne eller noe den stanget mot, merket jeg det ikke før det hadde gått en stund.

Anonymkode: d3e76...9f0

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får helt sikkert et mer utfyllende svar ganske snart av Bamseklemmer, hr Aktiv, eller Alterego666 ganske snart siden dette handler om seksualitet

De tre vise menn😂...regner med du TS er Jomfru Maria? ...det er iallefall nok av esel her🤣

Jo det merkes godt, hadde jeg ikke kjent noen ting hadde jeg blitt bekymret...Det kjennes omtrent likt for begge kjønn i en trang jeans, den bankende følelsen av ereksjon av kjønnsorganet, for oss menn må vi som regel rette den ut, det er derfor vi graver litt en gang i blandt nedi der😈

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt klart. Våkner om natta av at den slenger av meg dyna, før den treffer øvre del av magen med et klask. I ungdommen knakk den et av ribbeina mine, men etter at en fikk seg skuddsikker vest har heldigvis ikke det skjedd igjen. 

😂😅 Dagens "høydepunkt" både bokstavelig og i overført betydning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 23.4.2020 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Ble litt lei meg for at dette var en overdrivelse. Ble nesten litt varm. 

Anonymkode: 9693c...f8e

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
På 23.4.2020 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ALLTID man kjenner at man har ereksjon.

Jeg merker ALLTID dersom jeg har ereksjon. Absolutt ikke ubehagelig, heller tvert i mot, men kan være ubeleilig selvsagt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker det selv i søvne / drømmeland. Asså, vi er ikke så veldig forskjellige gutter og jenter. Du merker når du er kåt liksom.

Anonymkode: 9e6ab...eac

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig merker en ereksjon. Det er en sitrende følelse i skrittet. Liker egentlig når penis presser på i buksa, såfremt det ikke er i en upassene situasjon.

Min er for øvrig rundt 16 cm lang og 15 cm i omkrets.

Anonymkode: 2c7d9...37b

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Tenker om en atomisk bomb som generer alle sin energi der nedre klar for å penetrere hva som helst. 

Anonymkode: 5401f...0ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...