Sillje Skrevet 26. april 2020 #21 Skrevet 26. april 2020 (endret) Det er også mange (alle) som ikke vet nok om fillere. Noen kirurger i Australia tok mr av folk med filler etter 5 og 6 år og filleren var der fortsatt. Spes under øyene. Dette kan sees på YouTube . Man tror filler forsvinner etter 1 år, men tar nok 5-10 år. Endret 26. april 2020 av Sillje
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #22 Skrevet 26. april 2020 7 minutter siden, Sillje skrev: Det er også mange (alle) som ikke vet nok om fillere. Noen kirurger i Australia tok mr av folk med filler etter 5 og 6 år og filleren var der fortsatt. Spes under øyene. Dette kan sees på YouTube . Man tror filler forsvinner etter 1 år, men tar nok 5-10 år. Filleren er der for resten av livet, men volumet forsvinner. Anonymkode: 84ae5...bb9
Sillje Skrevet 26. april 2020 #23 Skrevet 26. april 2020 Oi, trodde filleren gikk sakte men sikkert bort
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #24 Skrevet 26. april 2020 18 minutter siden, Sillje skrev: Under øyne har jeg hørt den ikke forsvinner. Jeg ser mye verre ut enn jeg gjorde før dette . Skulle ønske jeg hadde det ugjort. Er såå forferdelig. Nå må jeg «slite» med en grop under øyet! Så trist ! Tok du tear trough? Jeg gjorde det. Jeg skulle også gjerne hatt dette ugjort! Jeg var ung og dum og så ikke selv at jeg ikke trengte filler. I tillegg ville skjønnhetssalongen tjene penger i tillegg til at de ikke visste nok om fillere på det tidspunktet. Det de fortalte meg da, viste seg jo å ikke stemme. Altså at filleren ville forsvinne av seg selv i løpet av noen måneder. Anonymkode: 3c308...1e7
Sillje Skrevet 26. april 2020 #25 Skrevet 26. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok du tear trough? Jeg gjorde det. Jeg skulle også gjerne hatt dette ugjort! Jeg var ung og dum og så ikke selv at jeg ikke trengte filler. I tillegg ville skjønnhetssalongen tjene penger i tillegg til at de ikke visste nok om fillere på det tidspunktet. Det de fortalte meg da, viste seg jo å ikke stemme. Altså at filleren ville forsvinne av seg selv i løpet av noen måneder. Anonymkode: 3c308...1e7 Det gjør de ennå! De vet fortsatt ikke at fillere ikke forsvinner. Fillere kan også vandre. Nei jeg tok skinbooster ytterst i huden og fikk store poser ved hver siden som var blå. Fordi skinbooster blokka lymfedrenasje. Dette er kjempevanskelig å bli kvitt. Det er ødemer. Ikke stol på behandlerne , til og med leger vet ikke nok og de VIL TJENE PENGER.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #26 Skrevet 26. april 2020 Jeg har tatt filler i nasiolabiale linjene ved munnen for 3.5 år siden og de har enda ikke gått ut. Resultatet var kjempedårlig så jeg har lyst å ta hyalase for å få dem ut, og så få påført dem igjen av en bedre behandler. Er dette altså risikabelt? Anonymkode: f4cd9...cc6
Sillje Skrevet 26. april 2020 #27 Skrevet 26. april 2020 Dere kan også lese og se før/etter bilder på realself.com hyalurondiase damage
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #28 Skrevet 26. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Filleren er der for resten av livet, men volumet forsvinner. Anonymkode: 84ae5...bb9 Hva betyr det egentlig? At det alltid vil ligge rester av filler der? Anonymkode: 3c308...1e7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #29 Skrevet 26. april 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr det egentlig? At det alltid vil ligge rester av filler der? Anonymkode: 3c308...1e7 Ja, det så hun dama som har brukt restylane lengst i Norge til meg. Anonymkode: 84ae5...bb9
Fremhevede innlegg