AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Del Skrevet 23. april 2020 Jeg fikk permanente skader etter at en lege på en klinikk i Oslo behandla meg med hyalase på en filler som ikke skulle vært løst opp(da det var en tynn filler) Hyalase er et sterkt enzym, der man kan få permanente skader og volumtap. Jeg har hatt smerter i huden og det har vært et mareritt som fått meg til å grine en måned! ikke stol på alle som vil tjene penger. Anonymkode: 6fe52...d38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Del Skrevet 23. april 2020 Noen andre som har fått skade av det? Anonymkode: 6fe52...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Del Skrevet 24. april 2020 Er det sånn at hyalase skader vanlig vev også? Altså ikke bare filleren som det er meninga at den skal løse opp? Anonymkode: 3c308...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #4 Del Skrevet 25. april 2020 Ja! Det gjør den. Mange som har blitt ødelagt av det. Du blir mer uthult, og ser eldre ut. Det tar din egen hyalonsyre og ser ikke ut som det kommer tilbake. Så det kan gi deg permanente skader. Til og med der hyalasen ikke ble injisert . Trodde ikke det var mulig!!! Anonymkode: 6fe52...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 25. april 2020 #5 Del Skrevet 25. april 2020 Den naturlige hyaluronsyren bygger seg opp igjen til det normale etter en tid, men mange kan føle seg flate fordi de er vant til filleren og at hylasen også tar din egen hyaluronsyre der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillje Skrevet 25. april 2020 #6 Del Skrevet 25. april 2020 Ja, men det er ikke tilfelle med meg, fordi det ikke var mer skinbooster igjen og min egen hyalonsyre ble borte. Så ser mye verre ut enn før. Så utrolig leit. Håper det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #7 Del Skrevet 25. april 2020 Det er alltid best å ikke kludre for mye med det naturen gav oss😊 Anonymkode: 4d75b...29d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 25. april 2020 #8 Del Skrevet 25. april 2020 2 timer siden, Sillje skrev: Ja, men det er ikke tilfelle med meg, fordi det ikke var mer skinbooster igjen og min egen hyalonsyre ble borte. Så ser mye verre ut enn før. Så utrolig leit. Håper det blir bedre Så hvorfor satt du hylase når du ikke hadde mer filler igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillje Skrevet 25. april 2020 #9 Del Skrevet 25. april 2020 Jeg trodde det var litt igjen og trodde det ble satt en mikrodose. Så hadde/har jeg hevelser som jeg var desperat til å bli kvitt. (Og ble anbefalt hyalase) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 25. april 2020 #10 Del Skrevet 25. april 2020 1 time siden, Sillje skrev: Jeg trodde det var litt igjen og trodde det ble satt en mikrodose. Så hadde/har jeg hevelser som jeg var desperat til å bli kvitt. (Og ble anbefalt hyalase) Jeg har satt hylase 4 ganger og har opplevd at de første dagene er det veldig flatt, men det normaliserer deg etterhvert. Har du prøvd å Google? På realself står det mye om slike ting og eksperter svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #11 Del Skrevet 26. april 2020 Jeg tok tear trough filler for lenge siden (mange år), men det er fortsatt litt igjen. Det blir hovent med jevne mellomrom. Jeg har vurdert hyalase, men er livredd for at dette skal bare gjøre partiet under øynene mine dritstygt og rynkete. Anonymkode: 3c308...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillje Skrevet 26. april 2020 #12 Del Skrevet 26. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok tear trough filler for lenge siden (mange år), men det er fortsatt litt igjen. Det blir hovent med jevne mellomrom. Jeg har vurdert hyalase, men er livredd for at dette skal bare gjøre partiet under øynene mine dritstygt og rynkete. Anonymkode: 3c308...1e7 Under øye er det så lite bevegelse at det tar lang tid før filleren forsvinner eller at den aldri forsvinner. Det er en tykk filler, så hvis du skal gjøre det kun sett lite hyalase. Da går det nok bra. Men gå til noen som er like redd for å sette hyalase som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillje Skrevet 26. april 2020 #13 Del Skrevet 26. april 2020 14 timer siden, oxycodone skrev: Jeg har satt hylase 4 ganger og har opplevd at de første dagene er det veldig flatt, men det normaliserer deg etterhvert. Har du prøvd å Google? På realself står det mye om slike ting og eksperter svarer. Ja, på realself er det mange som har tatt skade av det og må flytte fett for å se bedre ut. Men jeg håper det kan bli bedre etter 1 år, men tviler:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #14 Del Skrevet 26. april 2020 Jeg tok filler i overleppen for over tre år siden og har noen "lommer" under leppen hvor det fortsatt sitter rester igjen etter produkt. Filleren ble sikkert satt litt for overfladisk(?) enkelte steder, om man kan si det sånn. Når jeg har mye vann i ansiktet (f.eks pga dårlig søvn, hormoner), så blir overleppen min litt ekstra fyldig på ene siden pga dette. Har vurdert hyalase selv for å prøve å fjerne det som sitter igjen, men tør virkelig ikke etter å ha lest dette. Får håpe det går seg til av seg selv. Anonymkode: 0ed54...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillje Skrevet 26. april 2020 #15 Del Skrevet 26. april 2020 Jeg ville isåfall gått til noen hvor du ber om å vite hvor lite de setter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #16 Del Skrevet 26. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok filler i overleppen for over tre år siden og har noen "lommer" under leppen hvor det fortsatt sitter rester igjen etter produkt. Filleren ble sikkert satt litt for overfladisk(?) enkelte steder, om man kan si det sånn. Når jeg har mye vann i ansiktet (f.eks pga dårlig søvn, hormoner), så blir overleppen min litt ekstra fyldig på ene siden pga dette. Har vurdert hyalase selv for å prøve å fjerne det som sitter igjen, men tør virkelig ikke etter å ha lest dette. Får håpe det går seg til av seg selv. Anonymkode: 0ed54...708 Hei! Det er akkurat dette som skjer med meg, bare at det skjer under øynene. Det var der jeg fikk satt filler for ca 9 år siden. Den er enda ikke forsvunnet! Jeg er så sint, skuffa og redd. Jeg ble fortalt at det ikke var "noe stress" å sette restylane tear trough, fordi det uansett ville forsvinne av seg selv etter noen måneder. Nå har det gått 9 år og det er enda ikke forsvunnet. Fortsatt får jeg hevelser med jevne mellomrom, av de årsakene som du beskriver. Jeg har lest masse på nett (utenlandske nettsteder der leger svarer, blant annet) om erfaringer med hyalase, og det er tydeligvis vanlig at folk opplever tap av sitt naturlige volum og blir mer rynkete. Dette var jo det motsatte av det jeg ville oppnå med å sette filleren i utgangspunktet. Jeg lurer på om jeg bare skal droppe hyalasen, fordi det tross alt ser ganske greit ut når jeg ikke er hoven. Men frykter når jeg blir eldre og alt begynner å henge mer. Det er derfor jeg vil fjerne nå, for jeg har allerede nå antydninger til poser under øynene fordi det ble satt filler på feil måte for 9 år siden. Skammer meg for å ha vært så forfengelig at jeg gjorde dette mot meg selv in the first place. Anonymkode: 3c308...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #17 Del Skrevet 26. april 2020 1 time siden, Sillje skrev: Under øye er det så lite bevegelse at det tar lang tid før filleren forsvinner eller at den aldri forsvinner. Det er en tykk filler, så hvis du skal gjøre det kun sett lite hyalase. Da går det nok bra. Men gå til noen som er like redd for å sette hyalase som deg Vet du noe om hvem som er profesjonelle nok til å gjøre dette? Og tror du det er sikkert dersom det bare blir satt bittelitt? Eller er det sånn at man har null kontroll over hvordan hyalasen vil te seg, uansett hvor lite man setter? Anonymkode: 3c308...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #18 Del Skrevet 26. april 2020 Jeg er foresten veldig glad for at det endelig kom en lengre tråd om hyalase her! Jeg tipper det er fordi at nå har trenden med filler vart i noen år, og folk som har satt filler "feil" har begynt å bli lei av å vente på at kroppen skal kvitte seg med filleren på egenhånd. For det viser seg dessverre at restylane og annen filler ikke forsvinner av seg selv 100 %. Selv ikke etter mange år. Anonymkode: 3c308...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillje Skrevet 26. april 2020 #19 Del Skrevet 26. april 2020 Under øyne har jeg hørt den ikke forsvinner. Jeg ser mye verre ut enn jeg gjorde før dette . Skulle ønske jeg hadde det ugjort. Er såå forferdelig. Nå må jeg «slite» med en grop under øyet! Så trist ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillje Skrevet 26. april 2020 #20 Del Skrevet 26. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du noe om hvem som er profesjonelle nok til å gjøre dette? Og tror du det er sikkert dersom det bare blir satt bittelitt? Eller er det sånn at man har null kontroll over hvordan hyalasen vil te seg, uansett hvor lite man setter? Anonymkode: 3c308...1e7 Nei, vet ikke:( men det er en tykk filler (jeg hadde tynn) så da er det lettere, men er en risk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg