hakontheman Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 (endret) Jeg har etter et utenlandsopphold (Sverige) fått 14 dagers karantene. Jeg vet at man har lov til å være ute, og at man også i teorien kan gå på butikken hvis man holder grei avstand. Men idag er rett og slett lysten på å lage noe mat liten, og jeg kunne gjerne tenke meg take-away mat. Kan jeg gå innom en av mine lokale take-away steder, bestille mat der og ta det med hjem uten at det er å bryte noen karantene regler. Jeg skal ikke bli der, jeg skal kun bestille maten, vente til den er ferdig og ta den med meg hjem (evt sitte ute og spise den). Harryhandel uten noen harryhandlere kan man kalle turen til Sverige. Det var så dødt og sjansen for at jeg har fått noe er lik null. Men det er ikke det som er det viktigste her nå, det er mer det om jeg faktisk kan stikke innom og bestille mat. Endret 23. april 2020 av hakontheman
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Nei. De kan levere hos deg. Anonymkode: f5d8a...793 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 De kan levere og sette utenfor døra, men du kan ikke være i kontakt med de. Så betaling må skje på forhånd Anonymkode: c3990...652 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 Du kan hente, men du bør bestille på forhånd og også få betalt på forhånd. Anonymkode: 64f6e...30b
Cuntzilla Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 Selv om sjansen for at du har det er lav, så bør du leve som at du antar du har det tenker jeg. Se på deg selv som en person som overfører smitte med spytt og hender, så har du svaret på spørsmålet ditt. De fleste som leverer mat nå tilbyr kontaktløs levering og betaling. Hvis favorittsjappa di ikke gjør det så får du nøye deg med en annen Eller har du kanskje en venn som kan hjelpe? Mange liker ikke å spørre om hjelp om sånne småting, men folk liker å hjelpe, så du redder kanskje dagen til naboen din Men uansett, vi ofrer mye nå alle sammen, og selv om jeg er 100% for at folk skal få kose seg, så kan du faktisk også leve uten den take awayen.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #7 Skrevet 23. april 2020 Få det levert kontaktløst, det er null problem i disse dager Anonymkode: da855...938 1
Anbefalte innlegg