AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Hva er det som er viktig her?! En i prinsippet unyttig tjeneste, og den andre veldig nødvendig. Jeg er blandt dem som må til fysioterapeut/ manuellterapeut, har underliggende sykdom, og er livredd korona-smitte, men må gå til behandling. Jeg skulle ønske masse fokus på disse arbeidsgruppene ang smitteverntiltak så jeg forhåpentlig blir litt beroliget for jeg har time der neste uke. Jeg synes fokuset er helt feil, det må jo heller fokuseres på fysioterapeuter / kiropraktorer etc Anonymkode: 86980...232 1
Gjest theTitanic Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Du har rett. Å fikse håret er kun forfengelighet, mens fysio er nødvendig behandling. Tullete fokus. Jeg forstår ikke hvordan man kan bli desperat av å ikke komme til frisøren.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Og oss logopeder. Anonymkode: a2c85...7a4 1
Nuttery Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Fordi flere benytter seg av frisørtjenester enn fysioterapeut-tjenester. 6
abc123detvardet Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 Nå handler det ikke bare om hva folket trenger, men også om hva bedriftene trenger. Det finnes ekstremt mange frisører som er avhengig av kunder. Frisør er også noe nesten alle bruker. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som er viktig her?! En i prinsippet unyttig tjeneste, og den andre veldig nødvendig. Jeg er blandt dem som må til fysioterapeut/ manuellterapeut, har underliggende sykdom, og er livredd korona-smitte, men må gå til behandling. Jeg skulle ønske masse fokus på disse arbeidsgruppene ang smitteverntiltak så jeg forhåpentlig blir litt beroliget for jeg har time der neste uke. Jeg synes fokuset er helt feil, det må jo heller fokuseres på fysioterapeuter / kiropraktorer etc Anonymkode: 86980...232 Mannen min var hos fysioterapeuten sin i dag. Alt gikk veldig bra der. Anonymkode: ca073...8b9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #7 Skrevet 23. april 2020 Jeg var til fysioterapi I dag også, endelig, DEILIG! Anonymkode: 8b717...827
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 Hvorfor er det viktig for deg at andre fokuserer på det som er viktig for deg, selv om dette kanskje ikke er viktig for dem? Er det ikke bare å gå til behandlingen du trenger og være glad til? Og så kan de som vil til frisøren, og det er mange som respekterer frisører som yrkesgruppe som det faktisk er behov for, få gjøre det? Anonymkode: 8314a...46c 3
Ananas. Skrevet 23. april 2020 #9 Skrevet 23. april 2020 Er ikke det egentlig bra, da? Så lenge myndighetene gjør en like grundig jobb med retningslinjer til fysioterapeuter som frisører (og det gjør de), så er det vel sånn at mangelen på medieinteresse fører til noe reduksjon i pågangen. Det gjør at dere som har det største behovet ikke havner bak i køen fordi avisene minner «alle» som er innom en gang eller to i året på å bestille fysio med en gang. Så lenge dere som virkelig trenger det fanger det opp, gjør det ingenting om «saueflokken» ikke får det med seg før litt senere.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #10 Skrevet 24. april 2020 Jeg var hos fysioterapeut på onsdag. Jeg skulle ha med laken å ligge på og håndkle eller teppe å ha over meg. Hun brukte munnbind og sprit når hun var nær meg, og spurte flere ganger underveis om hvor komfortabel jeg var på hvor nærme hun var. Det føltes trygt. Anonymkode: 81aea...b38
Anbefalte innlegg