Gå til innhold

Hvilken Toro Rett i koppen suppe liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke liker du ikke?☺️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Favoritten er blomkål/ brokkoli-suppe. Før fantes det en ertesuppe som også var veldig god, har ikke sett den på årevis her i alle fall.  Jeg liker det meste av mat, men hvis det finnes rett i koppen-tomatsuppe er det garantert noe jeg aldri kommer til å kjøpe.

Anonymkode: cb2bc...202

AnonymBruker
Skrevet

Meksikansk tomatsuppe og balisuppen :) 

Anonymkode: cd6a0...4c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mexicansk tomatsuppe, akkurat passe piff, og veldig OK til posesuppe å være :) kok et egg i mikroen så er det kjapt lite mellommåltid 

Anonymkode: 04ec0...288

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

blomkål/ brokkoli-suppe

Anonymkode: cb4aa...b5d

Skrevet

Den meksikanske med en fløteskvett i og en halv pk nudler i. 

Skrevet

Jeg liker ingen av de men guttungen er veldig glad i meksikansk tomatsuppen og grønnsakssuppen.

AnonymBruker
Skrevet

Grønnsakssuppen og gulrotsuppen. Blomkål- og brokkoli samt fiskesuppe fungerer også fint. :)

Anonymkode: e3561...183

Skrevet

Favoritten er Meksikansk tomatsuppe 😊

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Favoritten er blomkål/ brokkoli-suppe. Før fantes det en ertesuppe som også var veldig god, har ikke sett den på årevis her i alle fall.  Jeg liker det meste av mat, men hvis det finnes rett i koppen-tomatsuppe er det garantert noe jeg aldri kommer til å kjøpe.

Anonymkode: cb2bc...202

De har to typer tomatsuppe. Den ene er kjempegod (bedre enn blomkålsuppen), mens den andre er forferdelig. De selger fremdeles ertesuppe. Min favoritt er grønnsakssuppen👍

Anonymkode: 21f16...906

AnonymBruker
Skrevet

Balisuppen er heller ikke noe god, klarte ikke å drikke det opp engang så ille syns jeg den var.

Anonymkode: 21f16...906

Skrevet (endret)

Det har jeg ikke smakt siden 80-tallet. Husker ikke noe annet enn de seige krutongene.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Soppsuppen ✌🏻

Anonymkode: 7fa48...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...