AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Jeg har vært på intervju til en jobb i en privat bedrift, som kiropraktor. Dette er altså et privat institutt som tar imot pasienter, og har svært kort ventetid (og dermed ganske høye priser for behandling). Det er fra før 3 kiropraktorer, 3 fysioterapeuter og 1 osteopat som jobber der, i tillegg til sekretærer. Behandlingsrommet som står ledig til en kiropraktor er fullt utstyrt med det som trengs for undersøkelse og behandling av pasienter. Er relativt nyutdannet og uerfaren på jobbmarkedet, så mulig noen synes jeg er inkompetent og ikke egnet for arbeidslivet når jeg spør om dette: Hvordan "organiseres" egentlig ansettelser på slike steder? Må man "kjøpe seg inn" på noen måte? Altså faktisk betale for å få en jobb? Og hvordan er lønnssystemet på slike steder? Vet jeg kunne spurt arbeidsgiver om dette på intervjuet, men jeg tenkte ikke over det før nå, og ønsker ikke å spørre om lønn og slikt på første møte. Anonymkode: ae3e8...932
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå