AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Grillen kortslutning for 2 dager siden, og fant 2 engangsgriller i boden. Den ene var fra Rema 1000, skikkelig ekstremt dårlig. Maten smakte tennvæske selv etter 30 min vent etter opptenning istedet for 20, tok laaaang tid å få maten ferdig, og kullet var latterlig fordelt oppi, og noen biter så store at maten fikk askeflekker. Blir så forbanna! Og så grill nummer to da, den var bedre, ingen askeflekker, mer kull og mindre smak av tennvæske, men tok evigheter den og. Lurer på om den var kjøpt på kiwi. Hvor kjøper dere engangsgriller som faktisk er brukbare? Har forresten bestilt ny grill, men vil grille før den kommer i posten. Anonymkode: 5c62f...cb7 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Engangsgrill er en nødløsning og egner seg ikke til annet enn pølser og evnt. doble ostesmørbrød uansett hvor du kjøper den 😏 Anonymkode: b336c...e45
Okapi Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Aller helst gjør man det ikke. Engangsgriller er miljøsvineri uten like, og også en ganske stor brannfare. Kjøp heller en kompakt flergangsgrill, kanskje en Barbeco eller noe slikt. 1
Dolce Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 (endret) 3 timer siden, Okapi skrev: Aller helst gjør man det ikke. Engangsgriller er miljøsvineri uten like, og også en ganske stor brannfare. Kjøp heller en kompakt flergangsgrill, kanskje en Barbeco eller noe slikt. Engangsgriller burde vært forbudt. Forb..... svineri. Fører til skogbrann, brannskader på dyr og mennesker, og forsøpling. Og det går heller ikke an å lage mat på dem. I beste fall noen pølser. Kjenner jeg blir glad av å lese at det tydeligvis er vanskelig å få tak i dem 😀 Endret 23. april 2020 av Dolce 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 Ikke ett svar på det jeg spør om... typisk kg... Ingen som vet hvor man får kjøpt brukbar engangsgrill? Ts Anonymkode: 5c62f...cb7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå