Gå til innhold

Hvorfor er Waco singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selfølgelig skal man respektere de som vil bo alene.

Det jeg ikke syntes det står respekt av; er det waco sa i det innledende innlegget:

....denne tosomheten er ikke annet enn utopi, den eksisterer bare i noen syke kvinners tankegang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Waco!

(Plukka du navnet ditt fra en gammel amrikansk western serie?? Pappa leser en slik hvor waco opererer.)

For engangs skyld ser jeg poengene dine og blir ikke bare oppgitt. Leste for en tid tilbake en artikkel i ...trur det var KK... om hvorfor andelen single mennesker var økende. Særlig i aldersgruppen 20 - 40.

Noe som kom frem var bla dette at man ikke var interessert i denne "første" skilsmissen. Og det er et fenomen jeg kjenner fra mine foreldre. De giftet seg begge igjen etterpå, rundt 40, og av en eller annen grunn tror jeg folk vet mye mer om hva de vil ha, sine egne særheter og alt det der da...

Eller var dette et sidespor??

Er selv samboer og 22, men velger å tro at mine foreldres skilsmisse har gjort meg bevisst på når faresignalene kommer.

Skrevet

hvorfor waco er singel har jeg ikke pipling på, men den egentlige grunnen til at jeg ikke er single lengre, er vel at platesamlinga til darlingen kompletterte min så bra..det kan liksom ikke være tilfeldig? ellers er det jo fint å bare kunne ringe og bli henta når man har vaset seg bort på avsidesliggende nachspiel. en annen fordel er jo at han er ganske sosial, så jeg får dyrke alenelivet endel.

man slipper også å ringe rundt for å få seg et enkelt nummer, det er bare å lange ut armen og håve inn :)

plutselig kan jeg ha rene klær også, uten å ha vært i nærheten av vaskemaskinen, noe som aldri skjedde når jeg bodde i bofellesskap, eller hjemme. joda, man trives!

ulempene er jo at det ikke er så lett for venner av meg å dukke opp med sekk og to cymbaler, for å være over jula, liksom (det går hvis det er en om gangen). man finner heller ikke ting så lett som før, når andre rydder dem bort, men jeg kan jo spørre hvor ditten og datten er da :)

oppvasken blir mye større (men jeg er litt håpløs med å ta nye kopper hele tiden), men så har man jo noen å dele den med da.

konklusjonen min er at dette foreløbig fungerer helt fint for meg.

ellers kan man jo alltids vende tilbake til singel-livet.

har uansett bodd sammen med andre nesten hele livet, og lært å innrette meg litt (hodetelefoner for å slippe å høre på den støyende single jenta med ørten elskere vegg-i-vegg f.eks).

ps:trodde den eksistensielle ensomheten var ganske allment akseptert?

Skrevet

Waco, slutt å refere til hvordan VI menn er!

Jeg har et 7 år gammelt bevis på at jeg er mann, men allikevel kjenner jeg meg ikke igjen idet du påstår om "oss" menn.

Jeg forstår ikke hvorfor så mange velger singellivet, forferdelig slitsomt spør du meg.

Med to i huset, blir det halve jobben, halve sorgen, dobbelt glede, og en MYE større sannsynlighet for sex.

Dine 4000 samleier i løpet av livet, har jeg passert innen jeg fyller 40, ikke alle av samme kvalitet, men menn som deg pleier jo mest å skryte av kvantitet, mens damene deres prater mest om dårlig kvalitet.......

Skrevet
Waco, slutt å refere til hvordan VI menn er!

quote]

Er enig med Mortie her. Selv om forstår at jentene her inne ikke tror at at all menn er som Waco, så er også jeg dritt lei av du til stadighet tilegger "VI menn" dine synspunkter Waco (ja jeg tror du sier ting bare for å provosere, men allikevel.....)

Hva med å skrive " jeg mener" eller "jeg syns" ?

Skrevet

Halve poenget til Waco er vel å la kvinner og menn være to grupper som SKAL stå mot hverandre *ler*

Men jeg er hjertens enig i det meste av det Waco sier i sitt opprinnelige innlegg. Jeg er også singel (frivillig sådan) og kjenner til det som mange nevner, om at hvis man er singel i en alder av f.eks 31 år, som i mitt tilfelle, så er det noe som ikke stemmer en eller annen plass. Heldigvis så skjønner alle de som kjenner meg godt, at dette er noe jeg selv velger fordi jeg ønsker det. Noe annet er det derimot med dem som ikke kjenner meg så godt.

Jeg har prøvd samboerskap, jeg har prøvd lengre forhold uten samboerskap og jeg har prøvd singellivet. For meg så passer det siste best og jeg forbeholder meg retten til å leve slik jeg selv føler for.

Når det gjelder dette med brevet til Christine så er det jo ikke noe der som motsier det Waco snakker om. Han sier jo at han godt kan ha kjæreste, men at han ikke ønsker å bo sammen med noen. Dette må da være fullt ut akseptabelt vel??

Det var foresten ett utrolig brev Waco :)

Det enkleste er vel rett og slett om vi som sverger til å leve alene kan respektere andres valg om å bo sammen med noen og at vi kan få den samme respekten tilbake.

Har forståelse for at gutta ikke er så begeistret for at Waco bruker "VI MENN" og at jenter ikke liker "DERE JENTER". Innleggene hans hadde nok hatt en bedre kvalitet om han droppet dette, men han hadde nok ikke fått den responsen han ønsker :wink:

Lilly

Gjest Anonymous
Skrevet

Lilly, Waco og alle andre: DERE HAR BARE IKKE FUNNET DEN RETTE ENNÅ!

Skrevet

Tenkte jeg skulle si at det er ganske utrolig at dette temaet har utviklet seg på 4 sider. :)

Gratulere waco. :kul:

Skrevet

Ja det er egentlig ganske utrolig, men men :D Kjører på igjen jeg :wink:

Kjære gjest, som påstår at vi ikke har funnet den rette. Slike som deg er faktisk en av de ytterst få baksidene med å være singel. Om du har frivillige single i din omgangskrets, så VÆR SÅ SNILL å la dem være i fred.

Nei. jeg har ikke funnet den rette. Men så lenge jeg ønsker å finne noen, så vil ingen være "den rette" heller. See??

Klem fra en oppgitt

Lilly

Skrevet

Sissan.

Det er faktisk en annen ting det til tider kan bli litt mye av :-?

Folk flest respekterer heller ikke det at jeg ikke vil ha barn. Folk hyler og bærer seg om at det ikke er en menneskerett å få barn, noe jeg er helt enig i. Men er det en plikt da??

Jamen hva når du blir gammel spør de.....

*grøss* Heller ingen barn enn barn på slikt grunnlag.

Vi ønsker oss forskjellige ting her i livet og det burde da ikke være så vanskelig å respektere vel :wink:

Lilly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...