Gå til innhold

Hvorfor er Waco singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En del av dere tror at årsaken til at jeg velger meg singellivet er basert på meninger eller at jeg f eks gjør en del spasmer som kanskje best passer å være for meg selv.

Men det er ikke sånn.

Singellivet har mange fordeler, denne tosomheten er ikke annet enn utopi, den eksisterer bare i noen syke kvinners tankegang. De fleste får nok av å se seg selv i speilet hver eneste dag, jeg kan bare fantasere om hvor redselsfullt det må være å våkne opp til samme morgentryne hver einaste dag……

Sinnsykt spør dere meg. Det er rett og slett tortur å forlange og bo sammen. Det må være noe av den mest vannvittige formyndermennesker noen gang har funnet på. Overvåkning og eiertrang er bedre forklaringer på hvorfor enkelte mennesker gjerne vil kontrollere andres mennesker ved å stifte bofellesskap.

Men ser fremtiden dyster ut?

Nei, den gjør heldigvis ikke det. Flere og flere får øyne opp for den friheten det er å våkne med samme spetakkeldame som klager om de samme tingene, fra dag en til den neste (sexen sparer hun til elskeren sin).

I Oslo har visst 57,7 % av alle husstander valgt singeltilværelsen, og flere blir det…

W

Heldigvis er ”arrangerte ekteskap” satt i gang av en kvinne og hennes venninner for å presse mannen for kjønnslig omgang, heldigvis ser ut til å ha en nedavstigende trend.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja, jeg tror nå gutten laaaangt laaaangt inne ikke har såååååå mye imot å ha noen å dele livet sitt med :blunke:

Skrevet

En hamster er fint å ha Waco. Den sover hele dagen og løper i hjulet sitt om natta.

Perfekt for deg?

Skrevet

Selvfølgelig misforsto dere innlegget, noe annet hadde jeg ikke ventet fra dere.

Man kan ha kjæreste, men man behøver ikke bo sammen.

Og hvem har sagt at Waco ikke har ei dame på lur?

W

Skrevet

Hadde jeg hatt hamstere.

Jeg ville avlet dem opp og brukt dem som parringsgjenstander og født haugevis med barn, disse barnehamsterene hadde jeg enten solgt til folk som har boaslange eller så hadde jeg laget pels av skinnet.

Å se en hamster bli sluppet ned i et aqurium med en stor kveleslange, er noe av det mest fascinerende et menneske kan se.

Å gå så nærme dyreverden.

Å se det kritthvite i hamsterens øyne imens slangen sirkler rundt.

Slangen bruker god tid. Det holder med et måltid i måneden.

Hamsteren piper, den prøver å klatre opp en glassvegg. En femtenganger så stor slange har lagt seg i ring rundt hamsteren. Et slags gladiatorslagsmål, hvor slanges kropp danner scene. Slangens hals og hode er Tribunen. Mens to par øyne stirret på denne hamsteren som lamslått av skrekk, sto livløs i midten strammet dette slangevesenet sitt grep.

W

Skulle tatt det opp på video.

Skrevet

Uffda, Waco??

Kanskje du ikke behøver en hamster allikevel?? Likegreit at du bor helt alene for deg selv, tror jeg. Det kan virke som det blir et stort nok ansvar....

Ha en vidunderlig kveld!

Skrevet

Om du velger singel-livet, eller seriemonogami eller andre former for kontakt/ikke kontakt med jenter, står deg fritt til å velge, waco. Og det er det som er fint - frihete til å velge.

Jeg hører til den (kanskje) antikvitariske delen av befolkningen som er gift - og har vært det en god stund.

Overvåkning kan være like sterk om man bor i samme hus eller ikke. Det som motvirker overvåkning er tillit, en ganske all right innretning, men selvsagt koster det litt.....

Eiertrang er det motsatte av tillit.... Og det må være rom for oss begge - også hver for oss.Tosomhet er ille. Da er det faktisk bedre med ensomhet.....Og det er faktisk ikke ille å våkne til "det samme trynet" hver dag.

Kanskje jeg er en enkel sjel, men den livsformen vi har valgt, er vi faktisk enige om. Skulle forutsetningene endre seg, vil vi måtte ta opp samlivsformen til vurdering. Hittil har den taålt noen smell....

Så det er mitt valg.

Velger du å bo alene, med eller uten hamsterspisende slanger, og damer gjemt litt her og der - så er det forhhåpenligvis ditt valg

Skrevet

Hvis dere ser på PM - en liten hilsen fra Waco, så ser dere hvorfor GUTTEN er singel. Han har aldeles ikke valgt det selv, damene (les: smådamene) har valgt det for ham, de vil ikke være sammen med en sånn fjott. Han er jo bare en guttunge som antageligvis hungrer etter et godt forhold. Frasene han skriver her, har han sikkert lest et annet sted.

Vinga, du skulle virkelig ha hørt på den lydfilen, du ville komme til å le deg skakk!

Hilsen tidligere bruker på KG. :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe.. han ER faktisk 26.. tro det eller ei... :ler::ler:

Skrevet

Det gjør det bare enda verre!

Og Waco, hvorfor er du så opptatt av hva vi her inne tror om grunnen til at du er singel? Du blir bare mer og mer patetisk! Get a life..... :roll:

:roll: Tidligere bruker av KG

Skrevet

må nesten le litt..bor sammen med så mye rart nå at jeg nesten har mistet oversikten :)

gretne katter, gamle kommunister, svære bikkjer, elsklingen (som sier at jeg har blitt såå flink å hjelpe til hjemme), et utenkelig par, og noen smågnagere er det jeg har kommet til hittil. det er sikkert flere i huset jeg ikke vet om enda :)

vi deler ikke alt, men har litt fellesområder.

har enda ikke tatt feil seng i sene nattetimer, men jeg vet med sikkerhet at katta som jeg bor sammen med har sneket seg inn på naboens område for å se på smågnagerne..

dette ville jeg ikke trodd om meg selv for 5 år siden...jeg som skulle bli eremitt når jeg ble stor. jaja, det går ikke alltid etter planen.

katta er egentlig den mest slitsomme av dem alle..han har en sånn skjærende piping.

min drømmesamboer er vel egentlig en homofil stylist/kokk/dragartist/frisør med samme sko og kles-størrelse som meg. det hadde vært noe!

Skrevet

Spørsmålet var: "Hvorfor er waco singel?"

Han er singel forde han i det daglige er en sjenert ung mann som ikke tør å ta kontakt med jeneter.

Det er ikke vansklig å lese ut i fra det han skriver om kvinner, at han har litt problemer på det området.

Er han kanskje litt mere sjenert enn gjennomsnittet?

Har han blitt misbrukt av en kvinne i oppveksten?

Er han homofil, men velger å leve i "skapet" i frykt for hva andre vil si?

Hvis man har dålig selvtillit så er det ikke alltid like lett å ta kontakt med det motsatte kjønn.

Et godt råd er å være seg selv.

Å leve et lit alene kan være svært ensomt.

Burde du kanskje ta kontakt med en fagperson har erfaring med svært sjenerte mennesker, slik at du kan finne deg ei hyggelig jente å dele sorger og gleder med?

Jeg ønsker deg virkelig lykke til på ferden.

VanvikPil

Skrevet

La nå alle og enhver få bestemme hvordan de vil leve livet, det kan være mange grunner til at man velger å leve alene eller så trengs det vel ikke noen grunner heller? Gjør det det?

Trenger man å gjøre som alle andre i dette samfunnet?

Må man passe inn og kanskje tvinge seg inn i et nett der man overhode ikke føler seg hjemme bare fordi man skal tekkes andre.

La Waco være i fred

:evil: :evil: :evil: :evil:

Skrevet

Nå var det jo faktisk waco som startet denne runden om hvorfor waco ditt og hvorfor waco datt, så han må vel regne med å få respons også.

Jeg bryr meg nøkken, men tanken på å svare en litt morsom/spydig kommentar falt vel inn i hodet mitt også!! :ler:

(men man skal ikke gjøre narr av handicapede, så da får jeg vel være snill pike og tie still... :wink: )

Skrevet

Nå er vi jenter flinke ned til å rakke ned på Waco, og le litt på hans bekostning etter alt han har lirt fra seg i øst og vest om oss jenter her inne. Mange sier at det er en grunn til at han er singel og at ingen jenter vil ha han.

Vel, stemmer engentlig dette? Har ikke jenter en tendens til å falle for de som er spesielle og tro at de skal klare å snu holdningene hans? Se bare på hvor mange hendvendelser forbyrtere for mens de sitter i fengsel.

Det finnes single vettuge menn her på KG, som Kristian71, dorian, Lasse osv. allikevel tror jeg faktisk at veldig mange ville ha satset på Waco for å nettopp forsøke å endre han som person fremfor å velge det trygge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Beklager ellepille, dette har han bedt om selv. Her ber han om at vi diskuterer han som person som han påstår at han hater..... :ler:

Hvorfor er waco singel?

Det sier seg vel selv...... han kommer seg aldri ut blant folk, han sitter bare hjemme foran datan (som han sikkert har et navn til...). Blir fa'li for'n der ute i den store verden vettu, med slemme skumle egoistiske utspekulerte kvinner som bare vil bruke han og penga hans.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, jeg for min del ville valgt det trygge, forandre evige barnerumper gidder jeg ikke......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...