AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Jeg bare lurer. Hvis man er usikker på egen legning, og ikke får det helt til med mannfolk, hvordan kan man vite om man er lesbisk eller kanskje bi? Jeg vet at det ikke spiller noen rolle om hvilken legning man har. Det har ikke så mye å si, men jeg er nysgjerrig generelt. Trenger ikke svar som er moraliserende, vil bare ha deres mening om hva dere tenker foregår i huet på noen som er lesbiske, men som ikke vet det helt selv enda. Anonymkode: 76f6a...4f8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Du tror du er lesbisk for at du ikke «får det helt til med mannfolk»? Jeg har aldri hatt lykken med meg i kjærligheten men om jeg skulle hatt det ville det definitivt vært med en mann. Er du tiltrukket av kvinner seksuelt? I guess not. Anonymkode: 02deb...90e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Jeg kan være tiltrukket av kvinner. Og jeg visste at den kommentaren om mannfolk kom til å dukke opp. Jeg lurer på hvordan man kan vite det. Om det er noen tegn. TS Anonymkode: 76f6a...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Så hvis man opplever å bli skikkelig forelsket i en av samme kjønn, er man da homofil? Kan det skje alle? Hvis man opplever å forelske seg i begge er man da bifil eller? Kan det ene utelukke det andre? Anonymkode: fbbd5...f93
Lipyros Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 Du vet jo hvem du blir tiltrukket av... er du i tvil seksuelt må du jo teste det ut
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 Jeg er nå 45 år, aldri vært forelsket eller tent seksuell på ei annen kvinne. jeg kan synes brystene deres er sexy, at de har flotte kropper/øyne, ja rent generelt mene kvinnekroppen er sexyere enn mannekroppen. Men tanken om intimitet med ei kvinne er for meg helt absurb. Så derfor er jeg ikke lesbisk eller bi. Tenner seksuelt kun på menn, uansett hvor vakre kvinner kan være. Anonymkode: 1115a...f56 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #7 Skrevet 23. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis man opplever å bli skikkelig forelsket i en av samme kjønn, er man da homofil? Kan det skje alle? Hvis man opplever å forelske seg i begge er man da bifil eller? Kan det ene utelukke det andre? Anonymkode: fbbd5...f93 Du kan bli forelsket i en av samme kjønn uten å være lesbisk. Lett å ta feil av egne følelser og det å elske en person trenger ikke bety at det har noe med kjønnsorganer å gjøre. Om du ser for deg å gjøre seksuelle ting nedentil med vedkommende da er det lesbiske tanker. Sånn jeg ser det. Anonymkode: 78218...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan bli forelsket i en av samme kjønn uten å være lesbisk. Lett å ta feil av egne følelser og det å elske en person trenger ikke bety at det har noe med kjønnsorganer å gjøre. Om du ser for deg å gjøre seksuelle ting nedentil med vedkommende da er det lesbiske tanker. Sånn jeg ser det. Anonymkode: 78218...5b7 Jeg klarer ikke helt å forestille meg hvordan jeg skulle vært seksuelt aktiv med samme kjønn. Men å kysse kunne vært innafor for meg. Er jeg da lesbisk? Gjelder det nedentil? Anonymkode: fbbd5...f93
Isambard Skrevet 23. april 2020 #9 Skrevet 23. april 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan være tiltrukket av kvinner. Og jeg visste at den kommentaren om mannfolk kom til å dukke opp. Jeg lurer på hvordan man kan vite det. Om det er noen tegn. TS Anonymkode: 76f6a...4f8 Tegnet er at du blir forelsket og seksuelt tiltrukket av kvinner. Smugtitter du på menn eller kvinner på stranden?
barbent Skrevet 23. april 2020 #10 Skrevet 23. april 2020 Jeg fant ut i begynnelsen av 30 åra at jeg er lesbisk 😊 Jeg ble stormforelsket i en kvinne og er det enda, tenner seksuelt på kvinner. I forhold til menn så føler jeg ikke annet enn vennskap. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 Er lesbisk. Tanken på å tilbringe livet med en mann er absurd, tanken på å ha sex med en mann er ekkelt, og tanken på å suge pikk gjør at jeg nesten vil spy. Tanken på å tilbringe livet med en dame gjør meg glad, tanken på å ha sex med en dame gjør meg glad, tanken på å slikke gjør meg kjempeglad 😄 Ikke en liten bit av meg bryr meg om hva menn syns om meg og hvordan jeg ser ut. Men jeg bryr meg om hva kvinner syns. Menn har aldri gitt meg sommerfugler i magen, damer har. Jeg har aldri ventet i spenning på å høre noe fra en mann, men har flere ganger gjort det med kvinner. Sånn vet jeg at jeg er lesbisk. Anonymkode: 9d80e...22a 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #12 Skrevet 23. april 2020 Jeg kan forstå at det ikke er så lett å vite hvilken legning man har. Det er ikke helt svart/hvitt, det finnes mange gråsoner også. Selv er jeg gift med en mann, men kan kjenne dragning mot begge kjønn. Det har hendt jeg har møtt på en kvinne og blitt blown away av hvor nydelig hun er, og da kjenner jeg trangen til å kysse henne, ta på henne, kna puppene hennes. Men jeg har faktisk aldri endt opp med å gjøre det. Har dog hatt sex med to kvinner, og det ga meg ingenting. Kanskje fordi de var kjedelige i senga, eller kanskje fordi jeg ikke tenner på å slikke. Da vil jeg heller ha en pikk i munnen. Og jeg liker tanken på en sterk og viril mann som slenger meg i senga og kjører på. Det blir ikke samme effekt som om en kvinne prøver på det. Så jeg vet ikke, kanskje jeg er heterofleksibel? Er uansett ikke så viktig med hva man kaller det; hva gjør deg kåt? Eller ør i hodet? Varm i hjertet? Kvinner, menn eller begge deler? Anonymkode: 1b504...006 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #13 Skrevet 23. april 2020 Jeg er usikker selv, har mange ganger tenkt tanken...... men selv om jeg tenner på det samme kjønn klarer jeg ikke se for meg å være kjærester. Jeg har ikke sjans, det ville blitt som et vennskap.... Anonymkode: dc856...fa6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #14 Skrevet 23. april 2020 Legg til grunn at du er heterofil. Det er normalen. Skulle du ta feil er det helt ok. Ingen grunn til grublerier om dette. Det fører inter godt med seg. Anonymkode: 6e27c...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #15 Skrevet 24. april 2020 Hvis du forelsker deg i kvinner, er fysisk tiltrukket av kvinner, kunne tenke deg et forhold med og dele livet ditt med en kvinne,da er du lesbisk. Hvis du forelsker deg i menn, er fysisk tiltrukket av menn, kunne tenke deg et forhold med og dele livet ditt med en mann, da er du heterofil. Hvis du har det på denne måten ovenfor begge kjønn, da er du bifil. Hvis du har de romantiske følelsene kun ovenfor et av kjønnene, men allikevel føler seksuell tiltrekning for begge kjønn, så er du biseksuell men allikevel enten heterofil eller lesbisk. Anonymkode: 6161e...0de 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #16 Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du forelsker deg i kvinner, er fysisk tiltrukket av kvinner, kunne tenke deg et forhold med og dele livet ditt med en kvinne,da er du lesbisk. Hvis du forelsker deg i menn, er fysisk tiltrukket av menn, kunne tenke deg et forhold med og dele livet ditt med en mann, da er du heterofil. Hvis du har det på denne måten ovenfor begge kjønn, da er du bifil. Hvis du har de romantiske følelsene kun ovenfor et av kjønnene, men allikevel føler seksuell tiltrekning for begge kjønn, så er du biseksuell men allikevel enten heterofil eller lesbisk. Anonymkode: 6161e...0de Takk for god redegjørelse! Anonymkode: fbbd5...f93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå