AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 On når man ikke virker intressert, men det øyeblikket man viser man er intressert trekker dere tilbake og er uinteressert plutselig? Anonymkode: 23912...8ad
Hr. Aktiv Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Noen liker vel å jakte, men ikke inngå noe forhold. Til meg er det vel mere motsatt hvis jeg liker dama vel og merke.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv said: Noen liker vel å jakte, men ikke inngå noe forhold. Til meg er det vel mere motsatt hvis jeg liker dama vel og merke. Den ser jeg, men når begge er ikke intressert i forhold og kun vil ha sex og begge vet dette. Anonymkode: 23912...8ad
Rant Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 Du kan jo spørre deg selv hva du mener med det om du er on an off. Du har kanskje opplevd å date eller ha kontakt med noen du ikke er 100% interessert i - da kan man virke "on and off". Er man interessert som mann eller kvinne så merkes det godt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Den ser jeg, men når begge er ikke intressert i forhold og kun vil ha sex og begge vet dette. Anonymkode: 23912...8ad Noen ganger har man lyst på sex og andre ganger ønsker man ikke sex. Greit å huske på at du møter et menneske og ikke en sexmaskin. Anonymkode: dca6f...27e
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. april 2020 #7 Skrevet 23. april 2020 Hva er grunnen til at du skriver engelsk i en norsk setning ?
Hr. Aktiv Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ser jeg, men når begge er ikke intressert i forhold og kun vil ha sex og begge vet dette. Anonymkode: 23912...8ad Damer har alltid baktanker. Alltid. Så da har han sikkert funnet noen "bedre".
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #9 Skrevet 23. april 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv said: Damer har alltid baktanker. Alltid. Så da har han sikkert funnet noen "bedre". Virkelig? Hvorfor tror du det? Her ble det aldri startet,kun snakk om det. Anonymkode: 23912...8ad
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #10 Skrevet 23. april 2020 11 minutter siden, Rant said: Du kan jo spørre deg selv hva du mener med det om du er on an off. Du har kanskje opplevd å date eller ha kontakt med noen du ikke er 100% interessert i - da kan man virke "on and off". Er man interessert som mann eller kvinne så merkes det godt. True Anonymkode: 23912...8ad
Gjest Juks Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: On når man ikke virker intressert, men det øyeblikket man viser man er intressert trekker dere tilbake og er uinteressert plutselig? Anonymkode: 23912...8ad Det Rant skriver kan være en årsak. Kanskje han har lyst til å være interessert, men samtidig er ikke interessen på topp. Da blir man litt on og off utifra responsen til motpart. Og man blir gjerne ganske off hvis hun tar vell mye initiativ og blir nærmest "pågående/masete", ettersom man holder igjen fordi den store interessen ikke er helt tilstede. Konklusjon: Grad av usikkerhet og interesse fører til on/off NB: tror ikke dette er et typisk menn-problem, det gjelder vel mer begge kjønn Endret 23. april 2020 av Juks
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #12 Skrevet 23. april 2020 12 minutter siden, Juks said: Det Rant skriver kan være en årsak. Kanskje han har lyst til å være interessert, men samtidig er ikke interessen på topp. Da blir man litt on og off utifra responsen til motpart. Og man blir gjerne ganske off hvis hun tar vell mye initiativ og blir nærmest "pågående/masete", ettersom man holder igjen fordi den store interessen ikke er helt tilstede. Konklusjon: Grad av usikkerhet og interesse fører til on/off NB: tror ikke dette er et typisk menn-problem, det gjelder vel mer begge kjønn I see, men her har det vært han, ikke jeg som har vært «pågående». Anonymkode: 23912...8ad
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #13 Skrevet 24. april 2020 21 hours ago, Catalina Culès said: Hva er grunnen til at du skriver engelsk i en norsk setning ? 🧐 Anonymkode: 23912...8ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå