Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 Har noen forslag til en god fuktighetskur i tube til meg? Håret mitt trenger fuktighet etter Redken Extreme-kuren, og jeg takler ikke de digre krukkene til Redken. Nå har jeg Moisturizer fra Joico, men selv om kuren er bra, er jeg lei av bananlukta. Forslag? Paul Mitchell? KMS? TIGI? osvosv. Noe fra LF hadde vært å foretrekke.
frizzbee Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 portion 9 fra sebastian er en bra kur på tube. det er en leave-in treatment, og jeg det står i beskrivelsen at den både gjenoppbygger skadet hår og "hindrer uønsket fuktighetstap" (fritt oversatt). den er kanskje mer gjenoppbyggende enn fuktighetskur, men den er veldig bra!!! de har den på LF (under sebastian - styling)
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 Potion 9 har jeg allerede, det er en av mine klassikere. Men den er mer en styling med litt pleie enn en kur. Etter en proteinkur trenger håret litt ekstra, og da hjelper ikke en leave-in nok.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 Jeg bestilte en fra KMS, så får jeg håpe den funker sånn noenlunde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå