Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Dette er noe eg aldri har opplevd igjennom eit langt parforhold, og har aldri høyrt noen i min omgangskrets blandt venner og kolegaer som har nevnt at dama er den som tar initiativet til sexen. Nei, her har det aldri vert noen likestilling i senga , og skal ein ha sex så må ein "jaggu ta initiativet til det sjølv" , Og ikkje nok med at ein må ta ansvar for sin orgasme, men ein må også ta ansvar for damas orgasme. Spørsmålet er hvordan hvilke tilnærmelser gjør du som kvinne overfor din partner når du ønsker sex. ? Kvinner og Menn har tradisjonelt sett ulike "handlingsregler " når de ønsker sex. Menn har gjerne lavere tærskel for å få sexuell tenning en hos kvinner. Medan kvinner gjerne må ha noen runder med seg sjølve før de er klare for sex ?
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 (endret) 28 minutter siden, blåbærpai skrev: Og hvilket århundre lever du i? Takker for eit fyldigt svar 😂 Om du er kvinne så kan du kanskje reise spørsmålet overfor dine egne ! Endret 23. april 2020 av Anonym Bruker
FluffyChix Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Jeg pleier å sette meg overskrevs på fanget hans.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 3 minutter siden, FluffyChix skrev: Jeg pleier å sette meg overskrevs på fanget hans. Intrs. Med eller uten bekledning. ?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 Jeg pleier informere om at jeg er kåt. Liker den mer direkte måten å gjøre ting på Anonymkode: 9aa04...315 4
Hr. Aktiv Skrevet 23. april 2020 #7 Skrevet 23. april 2020 Har heller aldri opplevd at de tar insj. Unntaket er på byen da av fulle damer. De var rett på sak. Fulle damer er ikke sexy. Men ellers fikk jeg f.eks. høre i et rasserianfall en gang at hvis hun lå litt skrått i sofaen med bittelitt spredte bein var hun lystig. Gangen etter så lå hun på sofaen med helt spredte bein, men da hadde hun absolutt ikke lyst. Det måtte jeg jo forstå når hun lå slik. Det er greit at damer vil være sub. Men da kan man ikke avvise mannen hver eneste gang det kan bli sex.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier informere om at jeg er kåt. Liker den mer direkte måten å gjøre ting på Anonymkode: 9aa04...315 Fantastisk god info. Bare så synd at du skjuler deg bak din anonymitet, og er lite viss på om du er mann eller kvinne.
Skogshuldra Skrevet 23. april 2020 #9 Skrevet 23. april 2020 -pule eller? - jeg er kåt, jeg - kom, jeg vil suge deg Eller så kan jeg finne på å sende en dirty snap med direkte invitasjon, stå i bare trusa lent over spisestuebordet og si jeg har vært "slem jente" når han kommer hjem fra jobb etc. Det enkleste er ofte det beste. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #10 Skrevet 23. april 2020 Hæ? Er det virkelig tilfelle at damer ikke tar fatt på mannen når lysten er der? Er jo halve moroa å se og føle reaksjonen!😍👍 Hvilken aldersgruppe er dette snakk om og hvor i landet bor dere? Greit å krysse av på kartet hvor en skal dra hen og hente seg en brukbar gubbe 😎😎👍 Anonymkode: 6d805...137 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 Nå er jeg singel, men tok ofte initiativ med samboer da jeg hadde det. Ikke at noen av oss var vond å be. For eksempel hadde vi sånn sexchallenge som jeg fant på nett, og så valgte vi ut ulike nye ting vi skulle prøve hver dag i en hel måned. Anonymkode: 0955a...f72
FluffyChix Skrevet 23. april 2020 #12 Skrevet 23. april 2020 26 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Intrs. Med eller uten bekledning. ? begge deler 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #13 Skrevet 23. april 2020 kommer anpå humøret mitt. 😈 Alt fra å gå rett på og kle av han, kommandere han pp soverommet til øm kyssing. Dette er ganger hvor jeg har kontroll hele veien. Eller til ha ikke greier å holde seg mer da. 😇 Anonymkode: 5c6cb...167 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #14 Skrevet 23. april 2020 Til trådstarter: kan du være så snill å ikke ha dobbelt mellomrom mellom ord? Det er kun ett mellomrom mellom ord, ikke to. Det samme gjelder etter punktum. Anonymkode: 5c3ad...4f3 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #15 Skrevet 23. april 2020 Det er heller ikke mellomrom FØR komma, bare etter. På forhånd tusen takk! Anonymkode: 5c3ad...4f3 6
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. april 2020 #16 Skrevet 23. april 2020 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er heller ikke mellomrom FØR komma, bare etter. På forhånd tusen takk! Anonymkode: 5c3ad...4f3 Og har dette noen innflytelse på kvinners sexuelle tenningsmønster å gjera ? 🙋♀️ Endret 23. april 2020 av Anonym Bruker
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. april 2020 #17 Skrevet 23. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til trådstarter: kan du være så snill å ikke ha dobbelt mellomrom mellom ord? Det er kun ett mellomrom mellom ord, ikke to. Det samme gjelder etter punktum. Anonymkode: 5c3ad...4f3 Takker for hintet ! Avsporing av Tråden 😅😍
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #18 Skrevet 23. april 2020 45 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Fantastisk god info. Bare så synd at du skjuler deg bak din anonymitet, og er lite viss på om du er mann eller kvinne. Jeg er kvinne. Anonymkode: 9aa04...315
Lipyros Skrevet 23. april 2020 #19 Skrevet 23. april 2020 Gir beskjed, kysser ham og trekker ham mot soverom, masserer utstyret hans gjennom tøyet, hinter, går ut i stua naken, spør om han blir med i dusjen.. Og sikkert 100 andre ting. I snitt tar vi vel initiativ like mange ganger. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #20 Skrevet 23. april 2020 Enten kysser jeg ham på en måte at han bare må ta hintet (det bruker ikke å ta veldig lang tid 😂), eller så setter jeg meg rett og slett over ham og kysser og kiler oss i gang. K, 43 Anonymkode: 3e3a3...731 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå