Gå til innhold

Innafor med tur som date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier alltid kjøre turdater på de første datene. Og akkurat nå er det faktisk nesten det eneste som er helt innafor å gjøre også med tanke på smittevern. Jeg skal faktisk gå tur med en i dag.😊

Faktisk så spør og gjør du helt motsatt av det som er normalt. Tur er veldig innafor på de første datene. Å dra hjem til en mann på første date er overhodet ikke innafor, og virkelig risikofylt.(og legger opp til sex heller enn noe varig forhold). Om tur er innafor for dere nå kommer helt an på hans interesser og hva slags forhold dere har lagt opp til. Det er mulig at han forventer noe helt annet enn turdate nå.

Anonymkode: 064f3...3f7

• Nyttig 1
  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tar du med deg i sekken på tur date? 

Anonymkode: bbd6c...861

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker damer som drar hjem til menn de ikke kjenner har veldig dårlig vurderingsevne eller er veldig desp etter sex. 

Tur-date er innafor of sikkert veldig hyggelig. Ikke legg det til alt for avsidesliggende områder.

Min erfaring, imidlertid, er veldig dårlig på turdate. Kanskje jeg har vært uheldig. Men jeg synes tur fort blir romantisk og kjedelig og man går og prater om tørre ting. Så sier dama etterpå at hun ikke følte kjemi. Og det skjønner jeg godt. Vanskelig å føle kjemi nå man går der i boblejakka og tørrprater om jobb og familie.

Skal man på tur-date må man prøve å legge det opp på en måte som gjør det mulig å ha det litt hyggelig. Kanskje det er lettere når varmen kommer. Jeg ville tatt med kaffe på termos, primus, noe enkelt å steke på primusen. Kanskje litt smågodt. Satset på en hyggelig pause. Jeg ville ikke tatt med fiskestang, jaktgevær, spikkekniv, hengekøyer eller fuglekikkert. 😉

M50+

Anonymkode: 67110...3e1

AnonymBruker
Skrevet

Det skulle stått "uromantisk" i andre avsnitt. 

M50+

Anonymkode: 67110...3e1

AnonymBruker
Skrevet

Vi skulle gå en liten tur på første date.

Jada. Fem og en halv time ble det. Godt han hadde med primus og litt mat.

Anonymkode: f6e3c...60c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...